8

3 1 1
                                    

Ta ki bir adam bana seslene kadar...
O an ne yapacağımı bilemedim zaten kimseyede güvenemezdim olanları unutmam lazımdı birinin omzuna yaslanıp ağlayarak olayları anlatamak istiyordum.

Karan'dan
Şirkette garip olaylar olmuştu ve saldırıya uğramıştik. Neden bilmiyorum ama sanki hu şirket tanıdıkti ve biri bilerek bunu yapmıştı. Saldırıya uğradığımiz için bayağı dövüştük bu yüzden de şirketten çıkıp dağlık alanına gittim. Dağlık yerleri severdim çünkü insanın kafasını ferah tutuyordu. Arabayı boş yere park ettim tam arabadan inerken ağlayan bir kadın gördüm arabadan inmiş içli içli ağlıyordu ve bir şeyler sayıklıyordu. Yardım etmek için ona seslendim.

Karan: Hanımefendi, merhaba rahatsız ediyorum ama neden ağladığınızi sorabilir miyim?

Hazal: Merhabalar, estağfurullah rahatsız etmediniz. Anlatırsam iyi mi eder kötü eder bilmiyorum.

Karan: Tabi ki kötü etmez içiniz rahat ederse anlayabilirsiniz. Buyurun şurada ki banklara geçelim.

Hazal: Eh, peki madem nasıl isterseniz.

Karan: Anlatmaya başlayın isterseniz. Bu arada adım Karan sizin adınız nedir?

Hazal: Adım Hazal memnun oldum.

Karan: Bende memnun oldum Hanımefendi.

Hazal: Şimdi öncelikle benim bir tane sevgilim vardı ve nerdeyse 2 ay boyunca ilişkimiz oldu. Bundan iki hafta sonra ona ne zaman mesaj atsam geç bakıyor ve ayrıca çok soğuk davranıyordu. Ben o gün zannettim ki şirkette kötü bir şey oldu ona kızmıştir zannettim. İşte ben o gün evde otura otura sıkılmıştım eve kardeşimi ve en yakın arkadaşlarımı çağırdım. Onlara olanları anlattım ve sevgilimin evini basmayı önerdiler. Bizde hazırlanıp çıktık. Evin etrafında korumalar vardı girdik baktığımda sevgilimin odasının lambası açık ve mavi LED ışık yanıyordu. Evin içine girdim mutfakta iki tane bardak ve şarap şişesi vardı şaşırmıştım normalde tek içmez ve bu şeylere hiç kalkışmazdi. İşte evin içine girdim tam merdivene geldiğimde inleme sesi geldi o an dedim ki keşke gelmeseydim odasını basınca yine soğuk davrandı ve beni suçlu olarak gösterdi meğersem hizmetçisiyle nerdeyse 3 aydır ilişkisi varmış.

Karan: Ooo, yaşadıklarıniz bayağı agirmis gerçekten. Peki sevgilinizin adı neydi?

Hazal: Adı Bulut'tu.

Karan: Ne! Siz kiminle sevgili olduğunuzun farkında mısınız hanımefendi. Bulut benim ezeli düşmanım ve kendisi her gün eve başka kadın atar onlarla ilişkiye girip bırakır.

Hazal: Siz ciddi misiniz Karan Bey, ben böyle bir şey bilseydim sevgili olamazdım. Ama içimde intikam duygusu var.

Karan: Oww, bayağı güçlü bir kadınız Hazal Hanım, o zaman istediğiniz olsun.

Hazal: Nasıl yani?

Karan: Şöyle ki madem intikam almak istiyorsunuz ona karşı biraz oyun oynayalım ne dersiniz? En azından sizde intikam almış olun bende. Mutlu olabilmeniz için elimden geleni yapıcam. Benimle sevgili olur musunuz Hazal Işık?🥰🦋

Hayat Seninle GüzelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin