7

4 1 0
                                    

Hazal'dan devam...
Dün Bulut'la gerçekten güzel vakit geçirmiş ve eğlenmiştik. Bulut beni eve bırakıp evine gidince direkt bana yazmış nasıl olduğumu sormuştu.

- Sabah 07.48
Telefonumun alarmı ile uyandım neden mi çünkü her gün erken kalktığım için alarmı erken saate kurdum.

Yataktan kalktım, banyoya gidip kişisel bakımımı yapıp çıktım. Mutfağa inip kendime bir milkshake yaptım ve kurabiye yedim. Normalde bu kadar tatlı şey yemem ama yine de yedim.

Haftaya pazartesi benim doğum günümdü ve evet ablaniz ekim ayında doğdu. Aslında bazıları Ekim ayını sevmesede seviyordum sanki her şey güzel olacakmış gibi geliyordu.

Salona gidip telefonumu elime aldım ve Bulut'a yazmaya karar verdim.

WhatsApp

Hazal: Sevgilim nasılsın?

Sevgilim: İyiyim sen nasılsın?

Böyle yazınca bir garip oldum normalde tanıdığım Bulut iltifat eder fakat bu sefer soğuk davrandı nyse çıkar kokusu zaten.

Hazal: Bende iyiyim.

Sevgilim: Hazal benim işim var sonra konuşuruz olur mu?

Hazal: Neden bir sorun mu var sabahtan beri soğuk davranıyorsun Bulut nedenini söyler misin?

Sevgilim: Hazal sonra dedim! Ayrıca sorun falan yokk. Sonra görüşürüz.

Bulut gerçekten bana bu gün bayağı bir şekilde soğuk davrandı ve kalbimde kırılmıştı. Nedenini bilmesemde çok sorgulamadim ve şirkette sıkıntı çıktı ona sinirlendi diye düşündüm.

Evde canım çok sıkılıyordu bende bizim kızlara haber verip bu akşam kızlar gecesi yapmaya karar verdim.

WhatsApp
Deli Kızlar🖤❤️

Hazal: Kızlar bu akşam benim evime gelme gibi bir şansınız var mı?

Defne'm: Neden ki

Hazal: Kızlar gecesi yapalım diyorum en azından eğleniriz.

Defne'm: Olurr bana uyar.

Hazal: Ok o zaman.

Hilal'imm: Abla sen depresyonda değilsin değil mi normalde böyle fikirler hep benden çıkar ama:)

Hazal: Yok be evde otura otura sıkılmıştım o yüzden çağırmasam gelemicen yani Hilal aşk olsun.(

Hilal'imm: Abla öyle şey olur mu sen çağırmasanda gelirim ben.

Kankitolarim geliyordu ve ben hala giyinmemiştim hemen giyinip yemek hazırlamaya başladım. Yemek hazırlamayı bitirdikten sonra kapı çaldı ve bizimkiler gelmişti biraz geriye çekilip geçmelerini sağladım ilk önce salona doğru yol aldık.

Defne: Eee kanka haber var mı enişteden?

-Yok kuzum ya bu sabah günaydın yazdım fakat bayağı soğuk davrandı yani ne biliyim sanki bir şey olmuş sinirini benden çıkarıyor gibi geliyor.

Hayat Seninle GüzelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin