3

3 0 0
                                    

Hazal'dan
Arkadaşlarımla buluştuktan sonra eve geldim ve direkt duş aldım. Ve hemen yatağa gittim uyudum.

Sabah
Hazal'dan
Direkt saat onda kalmıştım çünkü dün bayağı geç gelmiştim. Kalktım banyoya girdim ve yüzümü yıkadım, dişlerimi fircaladim ve yüzüme maske ve bakım yağı sürdüm. Banyodan çıktım ve aşağı indim çatal bıçak sesleri geliyordu. Aşağı indiğimde hemen oturdum ve yemeğe başladım. Annem konuşmaya başladı.

Annem: Annecim biz babanla tatil yapmaya karar verdik. Siz de bizimle gelmek ister misiniz?

Hazal: Olur annecim neden olmasın kardeşim de isterse bende gelirim.

Hilal: Ben de çok isterim en azından kafa dinlemiş oluruz öyle değil mi?

Hazal: Aynen peki o zaman ne zaman çıkıyoruz ve nereye gidiyoruz?

Annem: Bu akşam çıkarız ve İngiltere'ye gidiyoruz isterseniz arkadaşlarınızla da gelebilirsiniz?

Hazal: Çok iyi fikir bana uyar ben benimkine yazayım o zaman.

Sofradan kalktım ve odama gittim elime telefonu aldım ve kankime yazmaya başladım.

Hazal: Defnemm, naber napıyorsun?
Defne: İyiyim güzelim oturuyorum sen?
Hazal: Bende öyle. Şey dicektim annemler tatile gidiyor ve isterseniz arkadaşlarınızla da gidebilirsiniz dedi gelmek ister misin?
Defne: Tabi ki kafa dinlemiş oluruz.
Hazal: Peki o zaman ben valizimi şimdi hazırlıyım bu akşam İngiltere'ye gidiyoruz.
Defne: Neee sen ciddi misin ben bayılıyorum İngiltere'ye slayyy.
Hazal: İyi bari oraya gittiğimizde daha çok vakit geçiririz hm?
Defne: Evet tamam aşkım ben kapattım byys.
Hazal: Byys güzelim.

Instagram

Bulut: Nasılsın güzelim?
Hazal: İyiyim sen nasılsın?
Bulut: Bende iyiyim. Sana bir şey sormam lazım.
Hazal: Tabi çekinme söyle lütfen.
Bulut: Nasıl söylicem bilmiyorum ama bana kendi yüz fotonu ve nude foto atar mısın?

Hazal'dan
Bulut yazmıştı bana kendi fotomu ve nude istemişti ben şok geçirirken eminim o cevabımı yazmayı bekliyordu. Utançtan kıpkırmızı olurken atmaya karar verdim.

Hazal: Atıyorum yakışıklımm;)
Bulut: Bekliyorum güzelim:)

Hazal: Buyrun yakışıklım;)

Hazal: Buyrun yakışıklım;)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bulut: Siktir...
Hazal: Ne oldu bebeğim
Bulut: Kızım sen çok güzelsin. Vücuduna bayıldım.
Hazal: İşte bu benim azgın tarafım:)
Bulut: Hmm, öyle mi güzelim
Hazal: Öyle. Bu arada canımın içi ben tatile gidiyorum İngiltere'ye haberin olsun dedim yani.
Bulut: Sen ciddi misin bende İngiltere'ye gidiyorum umarım karşılaşırız güzelim. Eğer karşılaşmazsak ben çıkarım karşına beraber gezeriz belki evime gideriz hm?
Hazal: Sen ciddisin umarım karşılaşırız. Seni çok merak ediyorum karşılaştıktan sonra beraber fotoğraf çekiliriz instada paylaşırız sonra sen bana çıkma teklifi edersin.
Bulut: Woww destan yazdın be güzelim belki çıkma teklifi ederim bilmem tabi paylaşırız güzelim görenler kıskansın.
Hazal: Nyse aşkım ben valizimi hazırlıcam sonra oraya vardığımda konuşuruz olur mu?
Bulut: Tamam aşkım görüşmek üzere.
Hazal: Byys bebeğim.❣️

Hayat Seninle GüzelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin