Kuroo Tetsurou
"Anne ben çıkıyorum!" Cevap beklemeden kapıyı çarptım. Ay görüşürüz oğlum falan çekemem.
Ayakkabılarımı bağlarken karşı daireye yeni taşınan çocuk çıktı. Çirkin. Binadan çıkınca Bokuto'yu gördüm.
"HEY HEY HEEEYY!" Geleneksel selamlaşmamızı gerçekleştirip okula doğru gittik. Yakın olduğundan yavaş yürüyoruz, uzak olsa da öyle yapardık gerçi.
"Lan emanetleri aldın mı?"
"Emanet ne amına koyayım, aldım" cici bebeden bahsediyor. Arkamızda birinin olduğunu hissedip arkama baktım. Çirkin varmış.
"Kanka, bu bizim okuldan mı?" Dönüp o da baktı.
"Kanka ilk kez gördüm."
"Çirkin amına koyayım!" Dediğim şeyle ikimiz de yüksek sesli kahkaha attık. Çirkin de bize baktı. Kötü baktı. Döverim lan bunu yan yan bakıyo! Okulun önüne geldiğimizde bahçedekilere baktım. Biz girince sessizlik oluyor lan. Bazılarına laf atıp okula girdik. Müdür yardımcısını görünce hemen yanına gittim. Erken geldiğim için çok sevinmiş!
"Ben geldim lan!"
"Niye erken geldin sen?"
"Gelmeyelim mi?"
"Gelme sen okula."
"Gelicem lan benim burası!"
"Bizim lan burası!" Taşşaklarını yerim.
"Yeni gelenleri göster bana."
"Okulda gör oğlum."
"Kanka oğlum diyor bu!" Bokuto'yu dürttüm. Dövsün onu!
"Deme." Opsiyonel.
"Sınıfa!" Naptık sanki.
"Benim sınıfı en alt yaptınız dimi lan?"
"Evet Kuroo, evet!"
"Fanımsın."
"Git artık."
"Hayırdır ben 9., 10. Sınıftayken asamsör yoktu? Bu ne eski köye yeni adet mi?" Bokuto'ya kolumu attım. Sınıfın önüne geldiğimizde agam ayağıyla açtı kapıyı. Bu ne kalabalık lan!
"Mallar, bu kadar erken gelinir mi?"
"Erken değil ki Kuroo abi." Dedi Watari.
"Cevap verme kel!" En arka sıraya gittik, cam kenarı hem de. Kim lan bu? Yerimizi almış!
"Hooopp kalk kaaallklk!" Bokuto sırayı oynattı. Tsukishima da haliyle başını sıradan kaldırdı.
"Sen miydin?"
"Saçımdan tanımadın mı?"
"Yarram gibi saçın!" Sinir ediyorlar beni.
"Burası bizim öne zıpla"
"Tamam." Çantasını alıp bir ön sıraya geçti. Nasıl da sözümü dinliyor! Kendimi sıraya attım, çantamı da yere. Bunu Bokuto ile aynı anda yaptık!
"ÇOK İYİYDİ LAN!"
"SÜPERDİ KANKA!"
"Kanka bak içim rahat etmiyor. Gel küçüklere bir bakalım"
"OLUR KANKA!"
"Bağırma lan"
"Tamamdır" kalkıp kapının önüne gittim. Bokuto da çantasından bebek bisküvilerini alıp geldi. Hediyemiz olsun!
"İlk hangi sınıf?"
"Mal mal soru soruyon."
________________________________
Ben bunu gecen sene aralik ayinda yazmaya baslamisim birkac duzenlemeyle yayinliyorum su an ve ilk 5 bolumu falan begenmiyorum arkadaslar ama diger bolumleri gercekten sevdim nasil hangi kafayla yazdim bilmiyorum ama okuyn iste lan📿📿📿📿
İlk 10 bolumu yayinliyorum cok isterseniz 36'ya kadarini yazmisim 😽😽
Ve arkadaslar sex yok!
Sex yok tamam mi smut yok.
SAKA COK AZICIK VAR
Onu begenirseniz sikis sokus yazariz yani sikinti yok 📿📿📿 ve sanirim texting saha fazla