17

55 6 0
                                    

Kozume Kenma

"Gay misin oğlum sen?" 'Onun' yemeğini karıştırmayı bırakıp Kuroo'ya döndüm.

"Nereden çıktı bu şimdi?"

"Diz üstü şort falan, anlamadık sanki." Kendisi de giyiyor.

"Sen de giyiyorsun?"

"Ben o kadar gay değilim ama."

"Ne alaka ya?" Tekrar yemeğe döndüm, uğraşamam bununla. Zaten niye yemek yapıyorum ki?

"Kozume Kenma." Çirkin demedi, Kenma demedi, gerildim.

"Efendim?"

"Seni öpebilir miyim?" Ne? ne? ne?

"Sarhoş musunuz Kuroo-san?" Ayağa kalkıp önüme geçti, ellerini de belimde birleştirdi. Cidden öpecek mi?

"Sana baktıkça sarhoş oluyorum, evet." Temastan rahatsız oluyorum. Kafamı çevirdikçe yüzüme eğildi. Hayır istemiyorum.

"Yüzüme bak Kenma."

"Çekil." Çenemden tutup bana baktı, ufacık dudağımı öptü. Tekrar öpmeye yeltendiğinde omuzlarından ittim. Ne yaptı o? Öptü mü beni? Cidden öptü.

"Heyecandan ellerin titriyor."

"İğrençsin Kuroo, pisliğin tekisin."

"Şaka kanka." Ağlamamaya çalışıyordum, ama kendimi tutamadım.

"Git evimden."

"Yoo."

"Nefret ediyorum senden Kuroo, aptalsın aptal."

"Lan ne yaptım da?"

"Öptün beni.."

"Sen gay değilim demedin test ettim ben de oğlum bu kadar büyütme."

"İğrençsin!" Hızlıca odama gittim, dolabımdaki formaları çıkarırken Kuroo yanıma geldi.

"Kenma harbiden kızdın mı lan?" Son formayı da aldığımda ona bakıp fırlattım.

"İstemiyorum, seninle hiçbir şeye katılmak istemiyorum!"

"Kenma-"

"Sikik takımından da senden de nefret ediyorum." Sonunda ciddi bir şey olduğunu anladığında yüzündeki sırıtmasını sildi.

"Kendine gel, olmaz."

"Ne saçmalıyorsun Kuroo? Takımda kalacağımı falan mı düşündün? Gideceğime mi üzüldün? Ve tek önemli olan bu değil mi? Senin tek düşündüğün şey maç. Ne anlarsın ki başka şeylerden."

"Başka ne düşünebilirim Kenma? Tamam özür dilerim, istemeden oldu. Ama gitme."

"Defol git ya hâlâ gitme diyorsun. Kuroo, lütfen görüşmeyelim, lütfen karşıma çıkma. Okulumu da değiştireceğim, takımdan da gideceğim. Ama lütfen seni hiç görmeyeyim."

"Abarttın sanki?"

"Gitsene ya!" Fazla ağladığımı fark edince birkaç adım yaklaştı.

"İyi misin?"

"Git." Ensemden tutup bükülen başımı omzuna koydu.

"Özür dilerim, bu kadar etkileneceğini bilmiyordum."

"Kuroo.."

...

"Ne? Ciddi misin Kenma? Ya ben Bokuto ile arada.. işte.. böyle şakalaştığım için ciddiye almazsın sandım harbiden."

"Sakın kimseye anlatma."

"Bokuto'ya?"

"Ona da anlatma."

"Tamam ya." Hiç inanmadım.

"Kenma ya, dayının numarasını versene."

"Ne?"

"Benim panelci arkadaş var da." Dayımı mı dövecek ne yapacak? Umarım öyle yapar.

"Olmaz."

"Neden lan?"

"Korkuyorum."

"Lan karşımda oturuyorsun neyden korkuyorsun." Mantıklı aslında ya. Versem mi?

"Ne yapacaksın?"

"Ben de onu sikeceğim."

________________________________

Ben size demistim kenmayi dayisi sikti diye
Neyse
Az kaldi sevgili yapicam arkaaslar vslla

Lan | KurokenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin