38

17 4 0
                                    

Kuroo Tetsurou

"Kenma servis gidecek amına koyayım."

"Of Kuroo, bizi almadan nasıl gitsinler?"

"Kuroo derken?" Ne demek Kuroo?

"Aşkım."

"Neyse bebeğim, saçını bağla artık sinirden terledim." Dakikalardır saçlarıyla bakışıyorum, bağlamamış.

"Hadi inelim." Ayağa kalkıp elini uzattı.

"Dur, saçını bağlayacağım."

"Ya orada bağlarsın."

"Unuturum ben."

"Hatırlatırım." Kandırıyor kesin, hatırlatmayacak.

"Salak ya." Arkasına geçip bileğimdeki tokayla saçlarının bir kısmını bağladım. Çok güzel lan çok güzel.

"Acıdıı."

"Özür dilerim." Bu hayatta tek özür dilediğim insan Kenma sanırım. Bazen Bokuto olabilir.

"Aşkım bak şimdi hatırladım, bir şey söyleyeceğim." Saçını bağlamayı bitirip elini tuttum.

"Söyle güzelim."

"Ya senin bir arkadaşın vardı, uzun gözlüklü olan, Karasuno maçındaki. Adı ne onun?"

"Ne yapacaksın?"

"Ya sen söyle."

"Neden Kenma? Niye merak ettin?" Çok geçerli bir neden bekliyorum. Lütfen beğenmiş olmasın döverim.

"Ya benim yeni tanıştığım biri var bizim sınıfta, geçen onu gördüğünde hoşlanmış sanırımm. Onun için sordum ya."

"Aşkım titreme geldi sinirden, yemin ederim bir an ondan hoşlandığını falan düşündüm." Ya arkadaşım dediği kendisiyse?

"Saçmalamaa. Neyse, adı ne onun?"

"Arkadaşının adı ne?"

"Yamaguchi."

"O kim ya?"

"Yeşil saçlı, çilli, kısa boylu biri var ya. O da maçtaydı ama oynamadı."

"Haa, Tsukishima'yı mı beğenmiş? Zevksiz." Hatırlamıyorum kimsenin yüzünü amk.

"Pff, bir şey daha soracağım." Beni seviyor musun derse öleceğim.

"Sor hayatım sor."

"Şu Atsumu gerçekten Osamu'yu mu seviyor?"

"He."

"He?" Of benim sevgilim mal ya.

"Aşkım."

"Efendim?" Aşağıdan bakıyor bana. Dün uyumadığı belli.

"Serviste seks yapalım mı?"

"Ya salak salak konuşma, yapmayalım Kuroo."

"Lütfen."

"İyi misin sen?"

"Ben iyiyim ama sen çok sinirlisin." Ya bir çarparım ağzına. Ama kıyamıyorum.

"Değilim, gerginim sadece."

"Aşkım!"

"Hm?" Of döverim hiç enerjisi yok

"Ushijima bacak kıllarını alıyo mudur sence? Bence dağdan inmiş hayvan gibi bir şeydir." Ağzıyla koparıyor.

"Kuroo saçma sapan şeyler sormaaa." Dudağımı öptü, ama dövmemem için.

"Servis geldi aşkım ya nolur 1 tur sevişelim."

"Olmazzz."

...

Bu kitap nasil 38 bolum olabildi aq

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lan | KurokenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin