29

29 7 0
                                    

Kuroo Tetsurou

"Anne bi' git git! Git işine artık ya!"

"Düzgün konuş benimle!"

"Sana ne ya?" Ortada hiçbir şey yokken olay çıkarıyor manyak oldu iyice bu.

"Öğrtemenlerinden şikayet aldım bir sürü!"

"He, ne dediler?"

"Saygın yokmuş, herkese vuruyormuşsun. Oğlum, biz seni öyle mi yetiştirdik?" Biz derken?

"Oğlum deme."

"Cevap ver soruma."

"Kendim yetiştim."

"O nasıl oluyor? Küçükken kim baktı sana?"

"Sağol anne ya, gerçekten bokumu temizlediğiniz için o kadar teşekkür ediyorum ki. Siz olmasaydınız ne yapardım acaba?"

"Sus Kuroo."

"Sen sus asıl, gelmişsin odama sorun çıkarıyorsun."

"Bak hâlâ inatlaşıyorsun benimle. Annenim ben senin." Aynen.

"Babam gelmiyor mu artık?" O kadar sıkıldım ki bu kadından, keş zaten ıy.

"Sen konuşsana."

"Neyse kalsın amına koyayım. Ne sorduk sanki?"

"Küfür etme."

"O kadar da terbiyelisin çünkü sen." Biraz daha bana bakıp odadan çıktı. Söylenir şimdi sabaha kadar mal ya.

Yatağıma uzandım. Hemen Bokuto'ya yazacaktım bize gelmesi için ama çirkinim yazmış.

Kenma x Kuroo

Çirkinim:
Kuroo-san
Sadece bugün değil, bu aralar sürekli annenizle kavga ediyorsunuz galiba
Ne oldu
Lütfen anlat
İyi olup olmadığından endişeleniyorum bazen

Kuroo:
Iyiyim mal
Oyle ciddi kavgalar degil yani
Konusuyo bos bos
Sinirleniyom ben de
Oyle iste
Rahat ol sen

Çirkinim:
Emin misin
O kadar ciddi görünüyor çünkü
Bize gel
Biraz konuşalım
Hem az önce kavga ettiniz
Sinirlisindir belki ama
Ben
Yazıyor...

Kuroo:
Gelirim
Laflara bak yerim|

Çirkinim:
Yemek yedin mi?

Kuroo:
Yok

Çirkinim:
Biraz fazla kalacaksın o zaman
😽😽

Kuroo:
COK TATLI AQ|
Taam

--

...

"Kenma, ağlayacaksın resmen." Gel dedi anlat dedi amına koyduğumum çocuğu yarım saattir tutuyo kendini.

"Ne alaka?" Ensesinden tutup yüzüne eğildim. Ne yapsam öpsem mi?

"Salaak." Benden önce kendisi beni öpmeyi seçti. Kucağıma da çıkıp kollarını boynuma sardı. İşte bu ya, sevişeceğiz artık!

"Kenma?" Kapı açıldı sankimsi. Anneni sikeyim kenma.

"Baba?" Kucağımdan kalktı. Ya niye erken geldi bunun babası?

"Kim bu oğlum? Arkadaş mı edindin?" Ben 2 gün sonraki sevgilisi.

"Hmhm."

"Gelin içeriye, ben de tanışayım." Bu abi öpüştüğümüzü görmedi mi lan?

"Ya babaa, birazdan geliriz."

"Sen bilirsin." Babası odadan çıktı. Kıskandım, çok rahat.

"O neydi öyle? Çok korktum."

"Görmemiştir bile."

"Görmezden geldi bu arada. Eve mi gitsem ben?"

"Hayır, yemek yemedik daha. Hem işimiz yarım kalmadı mı Kuroo-san?" Shh dur Kuroo. Sadece 15 yaşında o Kuroo. Kendine gel Kuroo.

"Güzelim, baban geldi ya."

"Gider." Of bana ne, büyük olsaymış.

"Gitmeden önce bir şey konuşmak istiyordum."

"Hmm?" Hassiktir unuttum.

"Dur, unuttum ya." Parmağımı şıklatıp kafama vurdum. Amına koyayım ya malım ben.

"Sonra söylersin." Dur la hatırladım.

"Hatırladım bak. Sizin sınıfta uzun, kırmızı saçlı bir çocuk vardı. Senin arkanda oturuyordu hatta. Kimdi o? Çok tanıdık geliyor, çıkaramıyorum." İlk kez biri bloklamıştı da beni.

"Tendou. Tanıyorsundur, Shiratorizawa'da oynuyor."

"Of evet çok uyuz oluyorum onlara. Özellikle Tendou'ya." Nolur onlarla maç yapmayalım, elensinler.

"Tendou çok garip biliyor musun? Arkamda oturması bile beni geriyor." Hayırdır göz mü koyuyor?

"Nasıl garip?"

"İşte, hep beni izliyor. Nereye gitsem görüyorum. Okul dışında bile."

"Oha ananı sikeyim. O ne amına koyayım ya? Var mı numarası?"

"Atarım."

"Kenma, ben gideyim ya." Babasını çok garipsedim.

"Dur biraz, ben de bir şey konuşmak istiyorum."

"Olur." Heyecanlandım işeyeceğim. Taşşaklarım patladı.

"Beni gördüğün ilk günü hatırlıyor musun?"

"Yok." Ben annemin adını unutuyorum.

"Neyse, dalga geçmiştin. Sonra senden nefret ettim. Baktım aynı okuldayız. Seninle biraz konuşmaya başlayınca tam ısınamadım gibi. Sonra baya yakınlaştık, ne sayesinde bilmiyorum. Voleybol değildi, takım da değildi bizi yakınlaştıran. Sürekli bize geldin, beni dinlediğini görünce de galiba baya aşık oldum sana. Başlarda çözemedim aslında seviyor muyum diye. Ama hep yanımda olmanı istiyorum." NE?

"Keşke daha önce hatırlayıp açsaydım konusunu. Yemin ederim uzun zamandır çıkma teklifi vardı aklımda." Takıma gelmese aşık olmazdım bu arada. Ama bu kalsın bende.

"Ya ciddi misin? Hep söyleyecek gibi oldun da konu birden değişti. Çok rahatladım şu an." Gel 2. Rahatlaman benden olsun. Seks yani.

"Sevgilimsin yani şu an?"

"Sevgilinim galiba?"

"Evet. Gerçekten eve gitmem lazım telefonum evde. Gruba yazmazsam ölürüm."

"Geri gel ama bak."

"Söz söz."

________________________________

OF SONUNDA SEVGİLİ OLDUNUZ AMINA KOYAYIM

Lan | KurokenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin