14 | Sonun Başlangıcında

299 45 11
                                    

♫ ♪ ♫ LIVE LIKE LEGENDS -RUELLE

BEN GELDDİİİMMM

İlk kitabın sonuna yaklaştığımızı bildirmek isterim. İlk kitap 20 Bölümden oluşacak. İkinci kitabı da buradan yazmaya devam edeceğim. İlk kitabın finalini henüz yazmadım. Onun üzerinde uğraşırken sizlere bölümler gelmeye devam edecek. Bölümleri zamanlayarak sisteme ekleyeceğim zaten. Günü geldiğinde otomatik yayınlanacaktır.

Her neyse, keyifli okumalar dilerim.

ÖPTÜM XOXO


▬▬▬

O N D Ö R T

Sonun Başlangıcında

Sonun Başlangıcında

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SUVAR

1 Hafta Sonra

Ebren

Suvar'ın ücra ve insanların az olduğu sınırlarında ilerliyor, her türlü kalabalığa girmekten kaçınıyorduk. Genel de ormanda saklanıyorduk. Yiyecek gibi ihtiyaçları karşılamak için Pekin ve Iraz kılık değiştirerek kasabalara iniyordu. Gerekli olan, yaşamamızı sağlayan gereksinimlerimizi alarak yanımıza geri dönüyorlardı. Pekin ve Yazgan o geceden sonra zorunda kalmadıkça birbirleriyle asla konuşmamışlardı. Yazgan, Pekin'in bana zarar verebileceğini öne sürerek yanıma bile yaklaşmasına müsaade etmiyordu. O geceden sonra özellikle temkinli davranıyordu. Yaşattığı acıyı hissettiğimde en azından onun iletişime geçtiği güçlerin bana zarar verebileceği kanısına vardım.

Üstümüze düzgün bir şeyler giyinip soğuktan korunmak için yeni kıyafetler getirmişlerdi. Minnettardım, Yazgan'ın yarası için yırttığım üstümden sonra pek ısınabildiğim söylenemezdi. Neyse ki Yazgan her daim yanımdaydı da onun sıcak teni üşümeme asla müsaade etmiyordu. Onun varlığına tutundum. Yapabileceğim başka bir şey yoktu, tüm olanlardan bihaberdik. Aileme ne olduğunu bilmiyordum, bunu bilhassa düşünmek istemiyordum. İlter'in oklarının üstlerinden hızlıca uzaklaşacağına inanmaktan başka çarem yoktu. Babam ve Erendiz bir Soylu Kandı fakat onların en korktuklarından. Fısıltı Kahiniydiler ve onlar güçlerinden bihaber olsalar bile bir şekilde kaçmaları gerekeceği anı anlayacaklarını umuyordum. Güçleri bastıran şey her ne ise, onların yine de bunu başaracaklarına inanmak zorundaydım. Yoksa kafayı yerdim!

Yazgan'ın yarası mucizevi bir biçimde iyileşiyordu. Her gün yarasının tedavisi için on beş dakikasını ayırması gerekiyordu ama çoktan kabuk bağlamıştı bile. Alaca da enfeksiyon kapmayacağını düşünüyordu. Yazgan'ın kendini tedavi etme yöntemi diğerlerinden çok daha kuvvetliydi. Kanı kontrol edebiliyordu, onu istediği biçimde şekillendiriyordu. Bu korkunç bir yetenekti ve bir o kadar müthiş...

VADEDİLMİŞ | Dengenin Elçisi | Kaosun KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin