"Ne bu halin senin?" dedi Bersu beni kolumdan tutup geri çekerek. Berkan yanlarından ayrıldığımızı fark edip arkasını döndüğünde, "Geliyoruz hemen." dedi Bersu.
Onlar merdivenlerden inmeye devam ederken, Bersu merdiven kenarına oturup beni de yanına çekti. İkimiz de oturduğumuzda, bir bacağını diğer bacağının altına alarak bana döndü. "Anlat. Sabahtan beri durgunsun."
Ona bu zamana kadar Görkem Ege ile olan tüm olayları üstünkörü anlattığımda, ağzı bir karış açık beni dinliyordu.
"Çiçek, neden anlatmadın. Taciz edilmişsin, Görkem Ege yetişemese tecavüz edecekmiş sana!" dediğinde, derin bir nefes aldım.
"Onun yüzünden oldu zaten." dediğimde, acıyan bakışlarını gezdirdi yüzümde. "Keşke gitmeseydin Çiçek. Bir anda bu kadar yakınlaşması da çok garip zaten."
"Bilmiyorum. Güvenmiştim Bersu. Malım ben." dediğimde, istemsizce güldü.
"Çiçek!" diyerek koşarak yanımıza gelen Berkan'a çevirdim bakışlarını. Ardından Ela, Emir ve Alin de gelmişti.
"Ne oluyor?" dedi Bersu panikle.
Berkan hızla telefonunu elime tutuştururken, "Bak şuna." dedi.
Telefonu elime alıp duran videoyu başlatarak izlemeye başladım. Bu dün gittiğim yerde çekilmiş bir videoydu. Videoda bir ben, bir de dünkü adam vardı.
Başını boyun girintime yasladığı kısımda daha fazla izlemek istemediğim için telefonu hızla Bersu'ya uzattım.
"Ne oluyor?" diyerek videoyu başa sarıp izlemeye başladı Bersu.
"Bütün okul bunu izliyor Çiçek. Hepimize atmışlar." dedi Emir gerginlikle.
"Kim?" diye sordum zorlukla. Kendimi çok garip hissediyordum, tanımlayamıyordum.
"Bilmiyorum, numara kapatılmış." dediğinde başımı salladım.
O sırada çok garip bir şey oldu. Oturduğumuz merdivenlerin üst katından Görkem Ege, Gökhan Efe, Cenk, Aslan ve Cansu indi.
Geçebilmek için yanımızda durduklarında, Ela ve Alin geçmeleri için kenara çekildi fakat onlar inmedi.
"Ne oldu?" dedi Görkem Ege. O yapmıştı. Ben yere bakmaya devam ederken, "Ne oldu Çiçek?" dedi sesini biraz daha yükseltip.
"Ne olacak Görkem, videoyu görmedin mi?" dedi Cansu gülerek.
"Ne videosu?" dedi Görkem Ege.
"Çiçek kızımız olgun erkeklerden hoşlanıyormuş. Hatta duyduğuma göre karanlık koridorlarda vermek en büyük hobisiymiş." diyerek kahkaha attığında, "Ne diyorsun sen be?" dedi Alin birkaç basamak çıkarak. Emir onu hızla belinden yakalayarak durdurdu.
"Cansu, ne dediğine dikkat et." dedi Aslan sakin bir sesle.
"Göster." dedi Görkem Ege. Onlara bakmadığım için tam anlayamasam da çıkan seslerden Cansu'nun videoyu açtığını anlamıştım.
Sessiz ortamda, dün gece mekanda çalan şarkı sesi yankılandığında yutkundum.
Görkem Ege bitene kadar videoyu izlediğinde, ne yapacağımı bilemeyerek ayakkabı bağcıklarımı izliyordum.
Kimseden tek bir ses çıkmazken, bu sessizliği yere çarpan telefon sesi böldü. Cansu'nun telefonu paramparça olmuştu.
"Kim yaptı bunu?" dedi Görkem Ege.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üç
HumorOkulda sürekli zorbalık üzerinden eğlenen bir ekip, bu sefer onlara baş kaldırabilen bir grup bulduğunda ne yapacak?