mezdeke

4.2K 415 1.3K
                                    

"Dur!"

Jisung kendisini tutan kola baktı.

"Ne?"

"Yuna ne dedi? "

Jisung ryujine göz devirip kulağına yaklaştı.

"Gelmiyceğini söyledi nedenini sorduğumda jungwoo yanına çağırmış felan bende dedimki Ben hallederim siz çıkışta ryujinle mayonu almaya giderseniz dedim"

"Adamsın!"

Ryujin jisunga sarılıp geri yerine gitti. Jisung giderken yine kendisini tutan kola baktı.

"Ne var ya bi gitmeme izin vermediniz!"

"Nereye?"

Jisung şaşkınlıkla minhoya baktı. Minhonun tuttuğu yer yanmaya başlayınca jisung boğazını temizledi.

"J-jungwoo 'nun ya-yanına"

Minho aniden kahkahalara boğuldu.Bi eliyle hala jisungun elini tutuyor diğer eliylede karnını tutuyordu. Jisung kaşlarını çatarak ne olduğunu anlamaya çalıştı.Minhonun artık karnı ağrıyınca jisungun kolundan tutundu.

"M-minho b-b-bırak k-kolum a-a-ac-acıyo"

Minho yine duyduğu şeyle kahkahaya boğuldu. Nefes almaya çalışırken gülmeye devam ediyodu.

"Ne! Jisung sen ciddi misin-"

Jisung gözlerini devirip minhonun kafasına bi tane geçirdi.

"Asıl sen ciddi misin? Rol yapıyorum heralde"

"At yalanı si-"

"Küfür etme"

"Sanane"

Minho tuttuğu kolu yavaşca gevşetti. Bırakmamıştı hala tutuyordu.

"Saman ye"

"Samancının kızıyla evlendiysen banane, sümüğümü ye,ben doydum sen ye, çatal kaşık benden hediye, doymadıysan beni ye!"

Jisung aklından aslında sonuncusu olabilir diye düşündü. Sonra gözlerini devirip konuştu.

"Minho ilkokul lafları sayıyorsun bana"

Minho hafifçe kıkırdadı.Jeongini göstererek konuştu.

"Ondan öğrendim. Bağımlılık yapıyo herkese söylüyorum"

Jisungun gözleri kocaman açıldı.

"Ne yani herkese beni ye mi diyorsun?!"

"E yani?"

Jisung hahlayarak minhonun elini tuttu.Yüzüne yaklaşıp konuştu.

"Bana karışma"

Minho tam gülücekken jisung eliyle minhonun ağzını kapattı.

"Her bokada gülme"

Gözlerini kısıp ellerini cekti.Koridora doğru yürürken yandaki felix, changbin,Ryujin üçlüsü çektiği fotoraflarına bakıp gülüyordu.

Minho onlara bakarken çalan telefonuyla irkildi. Kimin aradığına bakıp umutsuzca bakarak telefonu açtı.

"Efendim hayatım?"

Minho sınıftan çıkarak konuştuğunda felixle changbin birbirine baktı.

"Minhonun sevgilisi mi varmış?"

Jisung yemekhaneye doğru giderken birden birinin kolunu çekmesiyle afalladı. Hademe odasına çekilip ağzı kapanmıştı.

Jisung şaşkınca karşısındaki jungwoo'ya baktı.Jungwoo jisungun içine giricekti az kalsın. Karşısındaki düşmanı olmasa öpüşecek durumdalardı.

yüzsene olm-minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin