"Duydun mu?"
"Neyi?"
"Sesi"
"Ha" diye mırıldandım. Kafamı olumsuz anlamda sallafıktan sonra güldüm.
"Oy çen korktunmu çen"
O bana göz devirirken gururla ayağa kalktım.
"Korkarsan bana sarılabilirsin bebeğim"
"Bebeğim mi"
"Evet"
Telefonunu bırakıp oda ayağa kalktı.
"Asıl senin korktuğun zaman bana sarılman lazım"
"Yaa öyle mi?"
Kafasını salladığında yavaşca kafasına vurdum.
"Gerizekalı götün tutuşuyo korkudan"
Kafasını tutup bana şaşkınlıkla baktığında alt dudağımı ıssırıp kafamı salladım.
"Sen bittin jisung"
Tam kaçacağım sırada sırtımdan tutarak beni yere düşürdü. Üstüne çıkıp suratıma yumruk yiyeceğim sırada gözlerimi sımsıkı kapattım.
Gözlerimi açtığımda yumruk yaptığı eli havadaydı. Öylece bana bakıyordu.
"Vurmıycak mısın?"
Kafasını olumsuz anlamda salladı.Ellerini kafamın iki yanına koydu.
Tam o anda telefonum çaldı.Sırasımı şimdi amınakoyim?
"Telefonum..."diye mırıldanıp yerde duran telefonumu gösterdim.Fakat o hiçbişey yapmadan beni izliyordu.
"Lan telefonum.."
"Sikeyim telefonunu umrumda değil"tükürürcesine konuştuğunda ağzıma bi ıslaklık geldi.
Hayır...
"Lan ağzıma tükürüğün geldi!"
Elimi ağzıma götürüp dilimi silmeye çalışırken sinirle kaşlarımı çattım.Sonra aklıma gelen saçmalıkla gülmeye başladım.
"Çocukken arkadaşlarım nereye tükürürse onlara 'Öbür dünyada orayı yalıycaksın' derdim."
Dirseğimden destek alıp yüzüne yaklaştım.
"Öbür dünyada orayı yalıycaksın" gülümseyip dudaklarıma baktı.
"Bu dünyada da yalarım"
Söylediği cümle ile nefesim kesilirken gülüşüm yavaş yavaş soldu.O ise bana yaklaşmaya başladı. Zaten dibindesin daha nereye girmeyi planlıyon?
Sinsi bir şekilde gülümseyip dudaklarıma kapandı.
Nefes. Almayı. Unuttum.
Dudaklarımı kendi dudakları arasına alırken ellerimi boynuna dolayıp biraz çekilirken arkamdaki sıraya yaslandım.
Alt dudağını emmeye başladığımda telefonumun ısrarla çalması beni delirtiyordu.
Kısa süren bir öpüşmeden sonra dudaklarımızı sesli bir şekilde ayırdı.
Ne diycektim? Utancımdan yerin dibine girmiştim.
Yüzüne baktığımda gözleri parıldıyordu.Gülümsediğinde istemsizce bende gülümsedim.
"Çok güzel gülümsüyorsun jisungiee"
Kafamı salladım."Sende öyle Minho"
🔷🔷🔷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yüzsene olm-minsung
Teen Fictiondenizde karşılaştığı çocuğa aşık olan jisung ve denizde olan aynı zamandada jisungun karşı komşusu minho