"Koğuş kalk!"
Babamın sesiyle irkilerek kalktığımda daha güneş yeni doğuyordu.Minho yerinde kıpraşınca bende üstünden kalkmak zorunda kaldım.Gözlerini ovalayarak bana baktığında bende ona baktım. Bir süre bakıştıktan sonra koltuğunun arkasındaki ceketi giydim.Başka bir ceketi Minhoya uzattım.
İlk önce şaşırsa da sonrasında ceketi eline alıp giydi.Seungmini Chan çoktan kollarının arasına alıp kucaklamıştı.Telefonumu elime alıp dışarı çıktım.Soğuk rüzgar yüzüme çarptığında titremeye başladım. Halbuki Antalya hiç böyle değildi amına koyayım!
Kollarımı birbirine süreterek sıra sıra dizilmiş kulübe'lerin birine girdim.Chan kucağında Seungminle ve Minho da içeri girince kapıyı kapattım.Chan dikkatlice Seungmini uzun koltuğa yatırıp üstünü ince pike ile örterken Minhoyla onları izliyorduk sadece.Bazı şeyler ters gitmese olabilirdik belkide?
Minhoyla göz göze geldiğimizde bakışlarımı çekmedim.Fakat Minho bakışlarını çektiğinde gözlerimi devirdim.
Gerçeklerden kaçıyor..
Kapı çalınca ben gidip açtım annemi içeri girip kendini koltuğa attı."Çok soğuuk"
"Sshh Seungmin uyanıcak."
"Seungminin gö-"
"Anne!"
Fısıldayarak bağırdığımda güldü."Şimdi uyuyun hepiniz yukarda odanız var 4 tane yatak var birlikte kalırsınız.Sabah ben sizi kaldırırım."
Kafamı sallayıp yukarı adımladığımda odaları gezdim.Yatak odasını bulduğumda cam kenarındaki yatağa kuruldum.Yorganı kafama kadar çekip Camdan bakmaya başladım.
Bir süre sonra arkamdan birinin yorganı çekip yatağımın içine girdiğini hatta bana arkadan sarıldığını hissettim.
"Minho çekil başka yatağa yat amına koyim"
Minhonun karnımdaki ellerine vururken onaylamaz mırıltılar çıkardı.
"Hayır, seninle yatacağım" dedi ve ellerini sıkılaştırdı.Belimde duran elleri nefes almamı zorlaştırırken dişlerimi sıkarak konuştum.
"Ya amına soktuğumun benimle yatman için mantıklı bir sebebin yok ki? "
"Küfür etme demiştim"
"Eskiden" diyerek düzelttim onu.
"Ne farkeder?"
Sinirle bacağına ayağımla vurmaya başladım.O ise belimdeki ellerini dahada sıkılaştırıp vücudumun ona yapışmasını sağladı.
"Jisung.." dedi yutkunarak."Sürtünme"
Tamda kıçımın altında hissettiğim şey benimde sertçe yutkunmama sebep oldu.
Kendimi öne itip çekilmeye çalıştım ancak beni kendisine çekip tekrar sürtünmeme sebep oldu.Ağzından çıkan inleme kulağıma hoş bir melodi gibi gelirken konuşarak ona doğru döndüm.
"Allah belanı versin gerizekalı"
"Tek belam sensin."
Sözleriyle yüzümü buruşturup ona baktım.Saçları dağılmış kıvırcık olmuştu. Üstünde tşört vardı ve kolları buz gibiydi.Yastıktan dolayı büzüşmüş kırmızı dudakları çok güzel gözüküyordu.
"Minho bak kalk git yatağımdan avazım çıktığı kadar bağırırım tacizci var diye herkes buraya doluşur mahalle dayağı atarlar ha!"
Minho bir süre yüzüme baktıktan sonra"Sustururum "dedi sonra gülümsedi." Öperek"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yüzsene olm-minsung
Teen Fictiondenizde karşılaştığı çocuğa aşık olan jisung ve denizde olan aynı zamandada jisungun karşı komşusu minho