Sizde sanmışsınız ki Jisungun babası şerro🤦♀️🤦♀️
"Baba?"
Bir anda hepsi gülüşmelerini kesip bana baktılar.Babam kollarını Hyunjin ve Minho dan çekip bir adım yaklaşarak tam karşımda durdu.Ellerini omzuma koyup sıktı.
"Oğlum"
Bir anda hüzünlü bi müzik çalmaya başladı ben daha ne olduğunu çözemezken babam birden bana sarıldı.Kafamı sımsıkı sardığı için nefes alamıyordum.Sonunda geri çekildiğimde Hyunjin sessizce seungmine konuştu.
"Lan bu recep ivediğin babaannesi öldükten sonra sandığı açtığı sahnesindeki müzik değil mi amınakoyim?"
"Lan bi sus!" dedi Seungmin carlayarak.
"Geldin!"
"Geldim!"
Babama tekrar sımsıkı sarıldığımda gözyaşlarımı tutamayıp ağlamaya başladım. Sonuçta 5 yıldır görmüyorum.Özledim babiskomu!
"Hayatım" dedi annem yanımıza gelirken.Kafamı kaldırıp ıslak gözlerle onlara baktım.İkiside dudaktan öpüşünce iğrenerek onlara baktım.Küçükken bundan nefret ettiğim için hep öpüşürlerdi.Bizimkiler sevinç çığlıklark atıyorlardı bile.
"Hadi yemek hazır!"
🔷🔷🔷
"Uno!" dedi babam elindeki son kartıda masaya vurarak.
"Ya ama haksızlık var teyzem enişteye kart veriyodu!"
"Yeonjun haklı!" dedi Seungmin ayağa kalkarak.Kahkaha atıp onlara baktım."Özür dilerim ama seni hala ciddiye alamıyorum amına koyim"
"Küfür etme orospu çocuğu" dedi babam bana vuruyormuş gibi yaparak.
"Ne çocuğu?'diye sordu annem kızgınca.
"Oçe çocuğu"
"Bay Jisungun babası amca ikiside aynı şey ama sen bilirsin"
Seungmin gülerek konuştuğunda hepimiz güldük.Babam ellerini dizlerine koyup hepimizi süzdü.
"Taş gibi çocuklar bulmuşsun ha!"
"Benim oğlumda taş gibi" dedi annem yanağımdan makas alarak.Babam Changbin, Felix ve Chana bakıp konuştu."Sizi demiyorum şu 3'ünü diyorum"
"Ya baba!"
Felix, Changbin ve ben aynı anda konuştugumuzda birbirimize baktık.Sonrada güldük.
"Şaka lan şaka. Hepiniz taş gibisiniz. Özellikle Seungminle Minho favorim ikiside en iyileri"Seungmine döndü." Saçların harika olmuş lan!"
Seungmin göğüs kabartacak kendini övmeye başladığında Minhoya kaçamak bir bakış attım.Utanmıştı yanakları kırmızı olmuştu. Orospu çocuğu!
"Şu morukta beni seviyor" dedi Seungmin Chanı göstererek.Babam şaşkınlıkla bağırdığında hepimiz tekrar güldük."Lan moruk değil o! Bi aralar ortalıkta ben 5 yaşındayım diye geziyordu."
"Susar mısın bay Jisungun babası amca!"
"Ne?" diyerek gülmeye başladı Seungmin onunla aynı anda Hyunjin de gülerken hala Minhoyla bakışıyoduk.Ona göz devirip sohbete geri döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yüzsene olm-minsung
Teen Fictiondenizde karşılaştığı çocuğa aşık olan jisung ve denizde olan aynı zamandada jisungun karşı komşusu minho