Yazarın ağzından
"Arkadaşım dedi"
Seungmin derin bir nefes alarak gözlerini devirdi.
"Hakettin bayan kocameme"
"Arkadaşım dedi"
Minho birkez daha beyaz masa örtüsüne dalmış bir şekilde tekrar etti.
"Beni asla affetmiycek" dedi sonra ortada oynayan Jisunga bakarak.Seungmin dudaklarını birbirine bastırıp elini Minhonun omzuna koydu.
"Merak etme okulda yaptıklarını duyunca affedicek seni"
"Affetmiycek Seungmin. Ben aptalım nasıl kanabildim o piçlerin fotoğraflarına. Düşünsene Jisung ne kadar acı çekmiştir.Ne kadar utanmıştır. Beni asla affetmiycek ona sarıldım onu öptüm ona aşık oldum ama saçma sapan bir iftira yüzünden ondan soğudum destek çıkacağıma gittim inandım mal gibi shoplara.Evine geldiğimizde uykudan gözleri şişmişti çok yorgundu.Belki de sabahlara kadar ağlam-"
Seungmin büyük bir ciddiyetle Minhoyu dinlerken sertçe tokat attı.Minho başını yana yatırıp gözleri dolu bir şekilde alt dudağını dişledi.
"Gerizekalı."
Seungmin sinirle konuşup Minhonun çenesini sertçe tuttu.Yüzlerini hizalayıp tükürürcesine konuştu.
"Bana bak zındık.Çok fazla yanlışın var. Aklım 5 karış havada olabilir ama aranızda en zeki benim.Normalde ne olmam lazım en komiğiniz. Ben hep bu konuşmayı yapmaktan bıktım artık sana o kadar fazla posta koydum ki ben bile yoruldum amına koyayım.Yanlışlarını etrafa atacağına al karşına bir bak. Sence gerçekten bir iftira mıydı? Evet dersen tam anlıycam gerizekalı olduğuna.Bu bir iftira değildi bir kişi yüzündendi ve seni o kişiden kurtaran Jisungdan vazgeçip geri gittin.Sorgula kimin olduğunu diyeceğim ama zaten tek bir kişi var.Pazartesiye kadar Jisungla arandaki buzları eritmeye çalış yoksa gerçekten asla affetmez!"
Minhonun gözleri bulanıklaşırken Seungmin sinirle masadan kalkıp tuvalete gitti. Chan çatık kaşlarla ikisini izleyip başını sallayarak Seungminin arkasından gitti.Diğerleri zaten kendi alemindelerdi.
Bakışlarını Jisungla çevirdi saçlarıyla uyumlu olan mavi lensleri ne baktı.Fakat Jisung ona bakmadı.
Jisunga kendisini affettirmeliydi.Gerekirse ayaklarına kapanırdı yalvarırdı.Gururunu ayakları altına alırdı.Herkesin önünde defalarca kez özür dilerdi.Yanlışlarını düzeltmeliydi.
Zaten bütün bu olayların tek bir sorumlusu vardı.
Jungwoo..
Büyüyünce matematik öğretmeni olucam
Jisung:
Nerdesiniz??
0567******** tarafından görüldü 22.04Jisung:
Hey size diyorum?
0567******** tarafından görüldü 22.100567********:
Seungminle Chan tuvalettelerdi en son
Hyunjinle felix sol tarafında oynuyor
Changbinle jeongin dışarı çıktılar
Kapının ordaki en son masada oturuyorumJisung:
Gelsene yanımıza
Oynarsın
Felixle hyunjinle fln*seungmooo(yakişikli olan) çevrimiçi*
0567********:
Tesekkürler istemiyorumJisung:
Tamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yüzsene olm-minsung
Novela Juvenildenizde karşılaştığı çocuğa aşık olan jisung ve denizde olan aynı zamandada jisungun karşı komşusu minho