Şimdi hepimiz salonda oturmuş ne yapacağımızı konuşuyorduk.Ben ve Minho hariç tabiki.Jeongin onu affetmem için yalvarmıştı. Söylediğii sözler için binlerce kes özür dilemişti fakat ben ona küsmemiştim bile.
"Ya ablacım sen bu çocuğa naptın? Baksana şuna ölü gibi?" dedi Seungmin beni göstererek.
Annem derin nefes alıp konuştu."Halledeceğim okulla da görüşeceğim. Psikolog arkadaşım var ondan da randevu alacağım. Merak etme Sungmin herşey kontrolüm altında.
Rahatsızca yerimde kıpırdanıp minhoya baktım bana bakıyordu hemen gözlerimi kaçırıp yüzümü ellerimin arasına aldım.
"Ben" dedim mırıldanarak zorlukla yutkunduğumda herkesin bana baktığını hissedebiliyordum."Okula gitmek istemiyorum.."
Ortamı sessizlik kapladı. Ellerimi gözlerimden çekip yanaklarıma indirdiğim de herkesin birbirine baktığını gördüm.Ortamdaki gerginlik yine herkesin sesini keserken Minho derin nefes aldı tam ayağa kalkıcakken Seungmin ayağa kalkıp yanıma oturdu. Heyecanla kollarını sıvadı.
"Eee bugün Jisungu görmeye geldik! Ne yapalım? Yüzmeye gidelim mi?"
"İçmeye de gidebilirsiniz" dedi annem içeri giderken.Arkasından bakarken Seungmin şaşkınca baktı.
Kafamı olumsuz anlamda salladığımda tüm enerjisi sönmüş gibi koltukta yayıldı. Sonra içerdekilere tek tek göz gezdirdi.
"Ne yapacağımızı söyleyin hemen!"
"Kurbanlık bakmaya gidebiliriz" dedi Changbin öne atılarak. Seungmin elini alnına vurup gözlerini yumdu.
"Siz istediğinizi yapın. Benim uykum var"
"Yaa hayır neden?" dedi Seungminle Felix aynı anda.İkiside birbirine bakıp gülüştüler.
"Yorgunum" dedim. Kısa ve net.
Ayağa kalktığımda Seungmin endişeyle bizimkilere baktı.Kaşlarımı çatıp onu izlediğimde tek bir yere baktığını gördüm Chana yalvarıcı bakışlar atıyordu.Tam adım atıccakken biri konuştu.
"Otur şuraya Jisung."
Minhonun sert sesi kulaklarımda yankılanırken kaşlarımı çattım.Gözlerimi gözleriyle buluşturduğumda titremiştim.Soğuk bakışları beni ezmeye çalışırken altta kalamazdım.
"Oturmuyorum" dedim inatçı bir sesle."Uyuycağım ne halin varsa gör"
"Jisung"
"Kes sesini!"
"Ananı sikeyim" dedi Seungmin tıslayarak. Tamam fazla bağırmıştım.
"Tamam" diyerek ayağa kalktı Chan.Yanıma gelip beni yerime oturtturdu. O sırada Seungmin televizyondan telaşla bişeyler açmaya çalışıyordu.
"Sen sakin ol" dedi bana bakarak ellerimi tutup gülümsedi. Minhogil olmasaydı bi tane çakmıştım ağzının üzerine.
Yada sadece Minho olmasaydı...
"Sende onu karışma" dedi Seungmin Minho ya doğru. Sesi biraz yüksek çıkmıştı. Annem sapar olmalı. Daha sonra Seungmin Minhoya ölümcül bakışlarını göndererek televizyon kumandasına bastı.
"Hmm var mı orda vücudu 90 60 90 hoop www.bombabombaaa.com"
Felixle Hyunjin aynı anda kalkıp yine dans etmeye başlarken şarkı çalmaya devam ediyordu ve ben sadece Minhoya bakıyordum.Oda bana bakıyordu.Gözlerimi inatla çekmiyordum.Çekmiyecektimde.
🔷🔷🔷
"Ya siz iyi misiniz?" dedim oturduğum attan arkamı dönüp. Felix dışında herkez başını iki yana sallarken Felix ellerini çarparak çığlık atıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yüzsene olm-minsung
Teen Fictiondenizde karşılaştığı çocuğa aşık olan jisung ve denizde olan aynı zamandada jisungun karşı komşusu minho