Babalar sözünü tutar

2.6K 280 683
                                    

Canim arkadaslarim

Jisunga sövenler özellikle

Çok önyargılı davranıyorsunuz.

🔷🔷🔷

"Anne bende geliyim Allah rızası için lütfen!"

"Hayır Jisung ayrıca annen miyim ben lan?"

"Karıştırıyorum napiyim."dedim babama bakarak.

" Seungmin binanın içinde?"

Bizimkiler konuyla alakasız sohbet ederken annemgille Malezyaya gitmek için yalvarıyordum ama pek işe yarıyor gibi değildi.

"Seungmin in my heart"

"Küfür mü ediyon orospu çocuğu"

Chan gözlerini devirip beni ağlarken gördüğünde yanıma geldi. Elini omzuma koyup sıktı.

"Merak etmeyin bay Jisungun babası amca ben halledeceğim görüşürüz!"

"Görüşürüz velet!"

Herkesle tek tek vedalatıktan sonra gittiler arkalarından koşmak için yeltendiğimde Chan beni tutup odama girdi. Kapıyı kilitleyip derin bir nefes aldı.

Okullar yarın başlıyordu ve 1 ay çabucak geçmişti.Çok eğlenmiştik herşeyi unutmuştum ve Minhoyla flörtleşmiştik ama

Buraya gelince herşeyi hatırladığım için soğuk yapıyordum ayrıca beni eski sevgilisini unutmak için kullanan birini seviyorum.

Bu çok ağır amına koyim!

"Jisung sikeceğim! Yarına kadar kendine gel!"

"Anlamıyorsun! O okula gittiğimde herkes bana iğrenerek bakıcak yine!Dedokumu yapıcaklar! Minho yine jungwoo'yla fingirdeşerek! Gelmiyeceğim o okula!"

Minhodan bahsedince dudaklarını birbirine bastırdı.Bir süre düşündükten sonra kapıyı açtı.

"Bal gibi geliceksin o sıraya."

"Gelen topdur lan hadi bakiyim!"

🔷🔷🔷

"Jisungun yeni adı top. Top Jisung!"dedi Yeonjun gülerek.

Gözyaşlarımı silip sinirle ayakkabılarımı giydikten sonra kapıyı sertçe kapattım.

"Zaten bir adım vardı iki oldu.Top Jisung, Sürtük Jisung!"

Gözlerimle 6 kişi içinden Minhıyu arafım ama ortalarda yoktu. Evet okula gidiyorum büyük ihtimalle yine hayatımın en zor zamanlarını geçireceğim ve Minho yanımda olmayacak.

"Minho nerde?" diye sordum kaşlarımı çatarak.Hepsi birbirine bakınca birşeyler olduğunu sezmiştim.

"Jisung.." dedi Seungmin bana yaklaşarak kolumu ovaladı."O sabah erkenden Jungwoo'yla gitti.Biz okula gitmediğimizden beri birlikte gidiyorlar.."

Duyduklarım ile şoka girerken birazda Bim'e giriyim dedim.(bunu yapmasam içimde kalırdı)

Zaten dolu olan gözlerimden yaşlar akmaya başladığında yürümeye başladık.Yol boyunca Minhoya sövdüğüm için zaman hızla geçmiş okula varmıştık. Kapşonumu örtmüştüm ama insanların bana baktıklarını hissediyordum.

yüzsene olm-minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin