0.7

507 27 0
                                    

Yağmur yağmaya başlamıştı.Kaybolalı 1-2 saat olmuştu.
Acaba Müge anlı ya başvurmuşlar mıydı.Gercekten saçmalıyordum.
"Batuu"
"Abii"
"Efe'
"Melisa"
"Yaa sesimi duyan yokmu"
"Yardım edin"

Köpek sesleri duydum ve koşmaya başladım.Uzun süre koşmuştum o yüzden nefesim daralmıştı çok büyük bir kriz geçirecegimi düşünmüyordum ama yinede kriz geçirmemek için ilacımı almak için elimi cebime sokdum ama ilacım cebimde yoktu. Büyük bir ihtimal ilacımı koşarken düşürmüştüm.Nefesim gittikçe daralıyordu boğazımı tutup yere çömeldim

Batudan:

Talyayı daha hızlı bulmak için hepimiz dağılmıştık.Orman Çok büyüktü.
"Talya Nerdesin ya"
Derken Yerde Talyanın astım ilecını gördüm."Siktir Talya Nerdesin ya"

İlacı elime alıp koşmaya başladım.
İlerde Talyayı yerde görünce.Hemen yanına koşup ilacını verdim.

Talyadan devam:

Yere çökmüş nefesimi düzenlemeye çalıyordum.Sonra bana doğru koşan Batuyu gördüm.İlacımı bana verip
"Talya iyisin değil mi"deyip beni baştan aşağı süzdü."Bacağın.Düştün mü?Çok acıyor mu?"
"Yok çok acımıyor"
"Emin misin bak"
"Yok gerçekten acımıyor "
Kalkmama yardım ederken bacağımın acimasıyla ağzımdan inlemeyle karışık bir çığlık çıktı.

"Talya canın acıyor değil mi"dedi ve ben daha ağzımı açamadan beni Kucağına aldı.
"Buna gerçekten gerek yoktu"
"Talya saçmalama Canının acıdığını biliyorum"yaklaşık 10 -15 dakika sonra kamp alanına gelmiştik.Batu akıllıca bir hareket yapıp geldiği yönde işaretler bırakmıştı onun için kaybolmadan kamp alanına gelmiştik.

"Batu bence beni bırakmalısın çünkü abim her an ağzına s-"
Abimin bizi görüp kosmasıyla gelmesi bir oldu.Abim yanımıza geldiğinde Batu beni abimin Kucağına bıraktı.
"Talya abim iyi misin "
"İyiyim abi"
" ve bu çocuk, bunu sonra konuşucaz ama önce şu bacağına bakalım"

Abimle hocaların yanında bacağıma pansuman yapıldı.Daha gezinin ilk günüydü ama Doruk abim bizi gelip alicaktı. Bacağıma pansuman yapıldıktan sonra Tuğra abim ve ben Tek kalmıştık.Evet Hazır olun Sorgu başlıyor.
"Talya bu çocuk seni neden kucağında taşıyordu"

"Abi bacağım çok acıyordu ve yürüyemiyecek haldeydim "
"O zaman ona beni çağırmasını söyleseydin "
"Abi kriz geçirmiştim ve Batu sayesinde ilacıma ulaştım"
"Ne şunu düzgün anlat Talya "
"Koşarken ilacımı düşürmüşüm ve krizim eşiğindeydim Batuda İlacımı bulmuş ve bana getirdi"

"Tamam Talya bu seferlik affediyorum ama bir daha o çocuğu yanında görmüycem"
"Abi o olmasa şuan burda olamazdım farkında mısın "
"Konu kapandı Talya "
"Off abi"
"Abiye oflanmaz "

Bölümü nasıl buldunuz
Bu arada
Bölümü yazmama yardım ettiği için
Adaya teşekkür ediyorumm.
bölüme oy vermeyi ve Yorum bırakmayı unutmayın
Öpüldünüzz💓💗🤍




ABİLERİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin