Yine bir okul günü ve yine kalkış.Bu sefer Ben Tuğra abimi uyandırdım.
"Tuğra abii uyan hadi sabah oldu"
Şu sıralar erken uyanabiliyordum
Normalde onlar beni zar zor kaldırırdı ama artık kendim kalkıp onları kaldırıyordum.Abimi kaldırdıktan sonra hızlıca üstümü giyindim,kahvaltı ettik ve okula gittik ve geldik.okul bugün çok sakin ve sıradandı ama heyecanlı olduğum şey ise haftasonu gezisiydi kampa gidicektik Tabiki Tuğra abimde gelicekti zaten abim gelmese beni yollamaları zor.
Bu gece çok iyi dinlenicektim.Yarın
Saat 7 de otobüse binicektik.Gercekten çok heyecanlıydım şuan yatakta dört dönüyorum ama kesin uyuyamıcam....
Sabah 6 da Doruk abimin uyandırmasıyla utandık
Giyindim ve Kahvaltıı yaptıkve Doruk abim lafa girdi.
"Yaa ben şimdi sizzsiz 2 gün nasıl geçirecem"Geziden pazartesi Sabahı donucektik.
"Yaa abi deme öyle agliycamm şimdi"dedim
"Cidden abi 2 gün kalıp gelicez"dedi Tuğra abimdeAbim bizi okula bırakırken
"Tuğra kardeşine göz kulak ol abim
Aynı şekilde sende Talya abine göz kulak ol"
"Tamam abi "dedim
"Hadi size iyi eğlenceler"2 otobüsle gidiyorduk birinde 9 ve 10. Sınıflar diğerindede 11 ve 12. Sınıflar
O yüzden Bizimkilerle oturuyordum.
Batu ben Efe Melisa olarak oturmuştuk.Eğer abimle aynı otobüste olsaydık büyük bir ihtimal abim kıskançlık yapıp beni Batuyla otutturmazdı o yüzden şanslıydık.
Diğer otobüsle bizim otobüs yan yanaydı ve şansıma abimde hemen yanda benim gibi cam tarafındaydı.Abimi görünce Batunun kafasını aşağıya eğdim.
"Talya napıyorsun"
"Batu özür dilerim ama Abim bakıyordu"
Abime otuz iki diş sırıttiktan sonra otobüsler hareket etti ve Batunun kafasını yukarı kaldırdım.Gece uyuyamadigim için ve 6 tıda kalktığımız icin çok uykum vardı. kendimi tutamadım ve kafam Batunun omzuna düştü.O şekilde uyuya kalmıştım.
...
"Pistt Talya geldik kalk"Diyen sesini Duydum Batunun
"Hı"Dedim uykulu sesimle
"Geldik geldik"dedi Batu bir kere daha
"Ne kadar uyudum ya ben" dedim Gözlerimi ovuşturarak.
"Valla aşkım bir 2-3 saat uyudun " dedi Melisa
"Ohaa o kadar uyudum mu"
"Evet Talyoş" dedi Efe.Çantalarımızı çadırlarimiza koyduk.
Çadırlar iki kişilikti Melisa ile Ben aynı cadirdaydık
Efe ile Batuda aynı cadırdaydılar.
Abimde Arkadaşı Deniz abi ile Aynı cadırdaydı.Yalan söylemiycem yakışıklı çocuktu ama abimin arkadaşı o yüzden gözüm yok.
Çadırlarimiza eşyaları koyduktan sonra Hocaların yaptığı ortadaki alanda oturucaktık.Melisaya tuvaletimi yapmaya gidiceğimi söyledim.Hoca çadırları kurduğumuz yerden tuvalete nasıl gidileceğini göstermişti tam ormanın içinde değilde biraz daha açık alandaydı tuvalet o yüzden gitmesi kolay olucaktı ama Ağaçlıkların içinden geçiyordu.
Tuvaletette işimi hallettim ama nereden geldiğimi hatırlamıyordum tuvaletetin 3 bir yani ağaçlıktı sadece bir yani açık alandı oradan gelmediğime emindim.Biraz düşündüm ve tuvaletin tam önünden geldiğimi düşünüp irerledim.
Gittikçe ağaçlar fazlalasiyordu artık tuvaletinde nerede olduğunu hatırlamıyordum galiba koş koca ormandan kayıp olmuştum.Talya sakin Seni merak edip aramaya çıkarlar zaten.
Melisadan:
Talya Tuvalete gidicem demişti üstünden baya zaman geçti ama hala gelmemişti.
Batu Efe ve ben hocalarin yanında Oturuyorduk en sonunda Batu ayaklandı "ya nerde bu kız hala gelmedi"
"Bende anlamadım Talya normde bu kadar oyalanmaz"dedim
"Kayıp olmuş olmasın" dedi Efe
"Yok ben dayanamiycam Tuğra Abiye söylemeye gidiyorum"Batu ile Ece'den uzaklaştım onlarda Hoca ya söylüyorlardı.
Tuğra abinin yanına gittim.
Ben daha konuşmadan
"Melisa bişey mi oldu Talya nerde"
Diye Batularin oraya bakinmaya başladı.
"Tuğra abi Talya Tuvalete gidiceğini söyledi ama hala gelmedi Batularda Hocaya söyliyorlar"
"Ne ne zaman gitti"
"Bir 20 dk falan oldu"Hepimiz Talyayı aramaya koyulduk daha fazla kaybolma olmasın diye gruplar halinde arıyorduk.
Talya dan devam:
Gerçekten kayıp olmuştum şaka gibi ya Telefonumdan bizimkileri ve abimi aramayı denedim ama telefon çekmiyordu.Sadece yürüyordum kimsenin sesinide duymamıştım acaba yokluğumu fark etmemişler miydi yok ya abin çoktan ortalığı ayağa kaldırmıştır.
O sırada ayağım takılıp düştüm Ve bir çığlık atmıştım
İnşaallah duymuşlardır."Bir bu eksikti ya saçmalık " altımdaki Gri eşofman kan olmuştu ve çamur içindeydi sinirlerim bozulmuştu ve gerçekten canım çok açıyordu birazdan havada kararmaya başlıyacaktı.
Bölümü nasıl buldunuz sahneyi bir tık yarıda kesmiş gibi oldu ama
Çok uzun olup bölüm sizi sıkmasın diye diğer bölüme bıraktım
Öpüldünüzz 💓🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİLERİM
Ficção Adolescenteİçeri abim girdi.Arkasından Batu Efe ve Melisada Geldi. "BIRAK LAN KARDEŞİMİ!" Diye bağırdı.Abim Burağı yere yatırmış Yumruk atıyordu. Nefesim hala düzene girmemişti ve Yere düşmüştüm bir yandanda Boğazımı tutuyordum Melisa ile Efe yanıma geldi Batu...