1.3

364 21 0
                                    

Taha abim Melisa ve Ben evden çıktık.Batu ve Efede bizi kapının önünde bekliyorlardı.İkiside neredeyse aynı kombini yapmıştı siyah gömlek Batuyu daha önce böyle görmüştüm ama Efeyi ilk kez böyle görüyordum ama yalan söyleyemiyeceğim ikisinede çok yakışmıştı.

İkiside neredeyse aynı kombini yapmıştı siyah gömlek Batuyu daha önce böyle görmüştüm ama Efeyi ilk kez böyle görüyordum ama yalan söyleyemiyeceğim ikisinede çok yakışmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taha abim Efe ile Batuyu görür görmez 

"Ooo Gençler Çok iyi olmuşsunuz ama kuzenimi size kaptırmam hee"

hepimiz gülmeye başladık ve ben konuşmaya başladım

"yaa hadi gidelim geç kalıcaz yaa"

"yaa talya sende ne sabırsız çıktın he gidicez işte ne söylendin sende"

diyip göz kırptı ve batuyu gösterdi yaptığı imayı anladığım için onu kovalamaya başladım elbise olduğu için doğru düzgün koşamıyordum ama o çok hızlı koşuyordu arkamızdan Taha abimin bağırışını duydum

"Talya koşmayın bişey olucak şimdi"

bişey oldu Efe yola atlamıştı ve o yüksek ses duyuldu.Efeye araba çarpmış gözümün onünde Çocukluk arkadaşıma araba çarpmıstı.Dizlerimin üstüne düştüm nefesim daralıyordu.En son hatırladığım şey Taha abimin yanıma gelmesiydi.

... 

gözlerimi açtığımda hastane odasındaydım başımda tuğra abim vardı.

"Abi"

"Bebeğim iyi misin"

"Abi Efe Efe nerde abi"

"bebeğim"

"ABİİ EFE NERDE ABİ BİSEY Mİ OLDU"Biyandan ağlayıp bir yandan konuşuyordum.

"Abim bisey olmadı"

"ABİ YALAN SÖYLÜYORSUN BENİM YÜZÜMDEN BENİM YÜZÜMDEN ABİ!"

"Abim valla iyi gel gidelim istersen"

abim bir kolumdan tutuyordu koridordan geçip efenin olduğu camlı odanın oraya gelmiştik.Efenin babası Cezaevindeydi o yüzden sadece annesi oradaydı yanında batu ve Melisa vardı diğer taraftada Taha abim ve doruk abim vardı.

"EFEE"

"lan tuğra niye getiriyon talyayı"

"abi napıyım bişey oldu bişey oldu diye tutturdu"

doruk abim yanıma doğru geldi

"Talyam bak bitanem efe iyi "

"a-abi ben çok korktum"

"Bitanem Efeye bisey olurmu şeytana taş çıkarır bu çocuk"

Güldüm ama içim acıyordu.Bir anda hemşireler  Efenin olduğu odaya koşmaya başladılar.

"Abii abii noluyor" 

"bişey yok abim bişey yok"

"EFEE" arkamdan melisanında bağrışlarını duyuyordum.Onun içinde her şey çok zordu sabah aşık olduğu çocuğun sevgilisi var diye ağlarken Efe onu teselli ediyordu şimdi ise efe için ağlıyorduk. Perdeleri kapamışlardı.

"Açın perdeleri EFEEE!"diye bağırdı melisa.

Beş dakika sonra efenin olduğu odadan hemşire çıktı.

Evett bölüm nasıldı çok kritik bir anda son yaptım değil mi özür dilerimm bana sövmeyin lütfenn


ABİLERİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin