2.9

150 12 1
                                    

1 ay sonra Tuğra'dan

Talyanın odasının kapısını açtım ve içeri girdim. Yanına yatıp basının altına kolumu koydum. Saçları ile oynarken konuştum. "Konuş artık ve benimle ve güzelim artık o sesini duymak istiyorum" sesim yalvarır gibi çıkmıştı.

Kendince homurdandığında bir an konuşma ihtimaliyle heyecanlanmış-
tım. "Abi" dedi ilk başta sessizce sonra sesi yükseldi ve "Abi!" Diye bağırıp nefes nefese çığlık attığında beni görünce sakinledi.

Bana bir süre baktıktan sonra yine birden sıkı sıkı sarıldı. "Korkuyorum"
Dedi sanki artık bir şeyleri artık içine atmaktan yorulmuş gibi. "Korkma abim burdayım ben geçti tamam mı?
Kızarmış gözleri ile bana baktığında tekrar konuştu.

"Gerçekten geçicek mi abimle tekrar kahvaltı edicek miyiz? Tekrar hep beraber eğlenebilecek miyiz? Tekrar ben koştugumda kriz geçiririm diye bana kızacak mı?"

"Evet ama en çok bana kızıcak. Bir bok becerememişsin Tuğra diycek. Talyaya güzel bakamamışsın diyecek."
Kıkırdadığında onu güldürdüğüm için mutlu olmuştum. Telefonum çaldığın-
da abimin doktorunun aradığını görünce Talyanın yanında konuşma fikri pekte iyi bir fikir değildi o yüzden odadan çıktım.

"Efendim abi" dedim samimi ve beklentili bir sesle babamın bir arkadaşı olduğundan daha önceden tanınışıyorduk. "Tuğra Doruk uyandı"
Dedi sanki o an kalbim bir an durcak gibi olmuştu ama mutluluktan.

"NEE!"dedim şok içinde "Ciddi misin abi?"

"Evet evet şuan kendini çok yormaması gerekiyor ama gelip görebilirsiniz"

"Tamam abi biz gelicez çok teşekkür ederim"

"Ne yaptık oğlum ben"

"Her şey için her şey için abi"

Telefonu kapatıp Talyanın odasına geri girdim. Gülümseyerek yatağının önünde durdum "meleğim" sorgularcasına yüzüme baktı.

"Abim uyanmış" dedim tek nefeste "Gerçekten mi" dedi inanamayarak sonrada sevinçle kucağıma atladı ve boynuma sarıldı "Kızım dur canımı çıkaracaksın şimdi"

"Tamam tamam hadi gidelim" dedi sevinçle.

"Tamam bakalım ama önce hazırlan bak abim seni bu halde görürse hem çok üzülür hemde az önce dediğim gibi bana kızar"

"Tamam sana kızmasın" dedi ve bende odadan çıktım

Bölümü nasıl buldunuzz

ABİLERİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin