2.5

235 12 0
                                    

Sabah uyandığımda hiç okula gitmek istemiyordum belkide Burağa karşı olan korkumdandı ama o 1 hafta okulda yoktu.Kendimi sakinleştirmek için nefes alıp kendi kendime konuştum."Sakin ol Talya Burak okulda yok" kapının açılmasıyla irkildim. "Abi" dedim Tuğra abimi görünce. "Miniğim korkma bitanem bak ben okula gelemiyeceğim ama Taha hep yanında olucak tamam mı"
"Tamam" dedim sessizce.

Beni kollarımın altından tutup hiç zorluk çekmeden yataktan çıkarmıştı.
Evet son zamanlarda çok zayıflamıştım doğru düzgün yemek bile yemiyordum ama hiç zorlanmaması garibime gitmişti.

"Kızım bune kuş kadarsın biraz yemek ye bak hasta Olcan"

"Farkındayım ama iştahım yok şu sıralar"

"Nereye gitti benim obur kardeşim Hadi bakalım artık düzgün yemek yiyorsun"

"İnşallah"

"İnşallahı maşallahı yok hadi sofraya"

"Tamam"

Tuğra abimle beraber aşağıya indik.Kahvaltı yaptıktan sonra Doruk abim Taha abi ve Beni okula bırakmak için arabaya bindi bir kaç günde Tuğra abim evde tek kalıcaktı.
Arabada telefona bakarken bugünün tarihine bakarken şok oldum bugün benim doğum günümdü arabanın camından yağan karları izledim. Doğum günümü kimse hatırlamamıştı.

Bende Doruk abimin ağzını yoklamak için telefonumu kapatıp cebime koydum.

"Abi"

"Efendim abim"

"Bugün ne günü"

"Ne günü Bebeğim"

"Boş ver abi" dedim huzursuzca
okulun önüne geldik ve tekrar konuşmaya başladı.
"Hadi inin bakalım Talya ayrılma Tahanın yanından"
"Tamam" dedim ve arabadan indik.

Bütün gün boyunca kimsesi doğum günümden haberdar olmaması garip gelmişti ve süpriz yapicaklarini düşünmeme sebep olmuştu ama tam dersi bir ihtimalide düşünüyordum.

Okuldan sonra Batular eve gittiler ve Taha abimde beni zorla kendine kıyafet bakmaya götürdü.Hiç bir şey almamasına rağmen saatlerce kıyafet bakmıştık.

"Taha abi saatlerdir burda kıyafet bakıyorsun ve hiç bişey almadın"

"Aradığım şeyi bulamadım prenses" dedi hafif sırıtarak.

Eve doğru yürürken hava kararmaya başlamıştı.

"Kurt gibi açım" dedim yürürken

"Çok şükür duyabildik şu lafı ağzından eski Öbür Talya geri dönüyor heralde "

"Bilemiyorum bakalım " dedim.

Taha abim elimden çıkardığı anahtarla kapıyı açarken konuştum

"Neden sen kapıyı açıyorsun evde kimse yokmu"

"Onların bir işi çıkmış o yüzden evde değiller "

"Taha abi bişey mi oldu beni oyalamak için mi gezdiriyorsun saatlerdir"

"Hayır prenses bişey yok"

İçeriye doğru geçtiğimde ışıklar yanmıyordu.Karanlıktan korktuğum için tedirgin adımlar atıyordum.Taha abimde benim arkamdan geliyordu. Salona gelip ışıkları yaktığımda

"SÜPRİZZZZZ!"
diye bir sesin yükselmesiyle irkilip geri çekildim.

Selamlar bir süredir bölüm atmadım ama şu sıralar taslaklara kaydetmeye çalışıcağım(yinede bölüm atarım) çünkü yazılılar yaklaşıyor çok yazamam o yüzden taslaklardan aticam bölümü nasıl buldunuz öpüldünüzz 💓

ABİLERİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin