2.4

263 17 0
                                    

TUGRADAN:
Talya eve gelir gelmez odasına çıkmıştı. Onu üzgün görmekten nefret ediyordum Yanına gidecektim ama Doruk abim ve Taha biraz yanlız kalması gerektiğini söyledi.

Hava kararmaya başlamıştı ve yemekte hazırdı.
"Tuğra Hadi git Talyayı çağır abim"

"tamam" dedim ve merdivenler çıkmaya başladım.

Odasının kapısını tıklattım ama ses gelmeyince kapıyı açıp içeri girdim.
Sayıklamalarını duyunca yatağına biraz daha yaklaştım.

"D-dokunma bana"
"Çek elini"

Yavaşça yatağına yattım ve onu kolumun altına aldım.

"Geçti abim burdayım ben. O piç sana hiç bişey yapamaz"ama yapmıştı boynundaki morlukları her gördüğümde kendimi suçluyordum. Onu tek bıraktığım için olmuştu hepsi

"Hadi kalk bebeğim bir yüzünü yıka sonrada yemek yiyeceğiz"odadan çıktım ve Taha ve Doruk abimin yanına gittim.

"Abi bişey konuşmamız lazım"

"Efendim abim"

"Talyayı az önce Sayıklarken duydum abi ya bir travma daha kalırsa kızın üzerinde"

"Korkma bak Talya her şeyi atlattı hatırla annemler öldükten sonra aylarca konuşması yemedi içmedi ama bak atlattık burdayız"

"Tamam"
dedim Talyanın geldiğini görünce oda daha kısık bir sesle

"Korkma Talya hayatımda gördüğüm en güçlü kız"

Talyadan devam

Merdivenlerden inerken Taha abimle göz göze geldim."Günaydın prenses" dedi tatlı bir gülümsemeyle bende hafifçe gülerek "Günaydın" dedim. Hala gördüğüm rüyanın etkisinden çıkmaya çalışıyordum. Artık Burak beni Gercek hayatta değil rüyalarımdada Rahat bırakmıyordu.

Buna Tuğra abiminde Şahit olması kötü olmuştu çünkü Bişey yapmasından korkuyordum. Burağa üzülmüyorum ama abim Burağa bişey yaparsa bunun bedelini abimde öder.

"Gel bebeğim böyle" dedi Doruk abim ve sandalyeyi çekti. Oturdum ve hiç konuşmadan yemeği yedim. Saatler odamdaydım ama En fazla 1.30 saat uyumuştum acaba şuan nasıl gözüküyordum.

"İyisin değil mi abim"

"Hihi" dedim ama göz yaşlarımı tutabilcek gibi değildim.

"A-abi ben çok Korkuyorum" dedim göz yaşlarımın arasında konuşmakta zorlanıyordum ve Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Yanımda oturan Doruk abim sandalyemi kendine çekti ve Kafamı göğsüne koydu.

"Korkma Miniğim biz buradayız sakın korkma" nefesim daralmaya başladığında Doruk abim konuştu.

"Tuğra tezgahtaki ilacı getirsene"
İlacımı aldıktan sonra birazdaha rahatladım ve tekrar konuştum
"Hastayım ben hasta ve eziğin tekiyim" Burağın dediği gibi.
"Şşt yok öyle bişey bir daha öyle bişey duymıycam"dedi Doruk abim.

...

Yemekten sonra film izlemek için oturduk.Doruk abimin yanından hiç ayrılmamıştım film izlemek içinde yanına oturunca Tuğra abim konuştu
"Yaa kıskanıyorum artık hee"
"Tamam hadi gelin sizde"
Taha abim Doruk abim ve Tuğra abim birbirimize sım sıkı sarıldık onlar benim her şeyimdi hayattaki en değerlilerim.

Bölümü nasıl buldunuz öpüldünüzz 💓🤍

ABİLERİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin