Jungkook'tan
Kapıyı kırdım ve ben önde Jimin arkamda içeri girdik fakat ikimizde bu görüntüyü görmeyi asla beklemiyorduk.
Banyo da kırılmış ayna parçaları ve yerde kafasından kan akan bir Taehyung görmeyi ikimiz de beklemiyorduk.
Bir koşu yanına koştum ve elini tuttum. Eli de kanıyordu. Aynaya vurduğu için olmalıydı. Eli buz gibi olmuştu.
"Sevgilim ne yaptın sen böyle nolur uyan nolur hadi beni tek bırakamazsın sevgilim çok özür dilerim çok özür dilerim affet beni ya da affetme ama nolur o güzel gözlerini aç güzelim. Hadi bebeğim lütfen."
Yalvarmalarım asla geri dönüş bulmuyordu. Cevap olarak ne bir kıpırdanma ne de bir ses alamıyordum.
"JİMİN KOŞ ARABAYI ÇALIŞTIR HEMEN KOŞ"
Jimin'e söylediğim gibi hemen koşup arabayı çalıştırmıştı. Ben de Taemi kucağıma alıp sarsmamaya dikkat ederek arabaya koşmuştum.
Jimin sürücü koltuğuna ben de kucağımda Tae ile arka koltuğa oturmuştum.
Jimin hemen hastaneye doğru sürmeye başladı ben ise Tae ye sesleniyordum fakat her seslenişim cevapsız kalıyordu.
Kafasından çokça kan akıyordu. Eli de aynı şekildeydi ve bu hale gelmesinin sebebinin ben olduğunu bilmek beni en çok kahreden şeydi. Güzel bebeğimi ne hale getirmiştim böyle ben.
"Tae hadi aşkım kalk birtanem ben özür dilerim bak daha yaşayacağımız birçok güzel anı var aşkım şimdi gidemezsin beni tek başıma bırakamazsın. Nolur. Ben dayanamam aşkım lütfen."
Ben Taehyung'a uyanması için yalvarırken hastaneye gelmemiz ile Jimin hemen arabadan inip sedye istemişti.
Bir koşu sedye getiren doktorlar ile ben de hemen kucağımdaki bebeğimle beraber arabadan inmiş ve güzelliğimi sedyeye yatırmıştım.
Doktorlar sedyeyi götürürken ben de güzelimin elini tutmuş ağlayarak peşlerinden gidiyordum. Ellerini hiç bırakmayacaktım.
Bir odanın önüne geldiğimizde hemen en değerlimi odanın içine almış fakat benim içeri girmeme izin vermemişlerdi. Elini benim elimden ayırmışlardı.
Kapı dışarısında çıldırmak üzereydim.
Yaklaşık yarım saat olmuştu ve hala odadan kimsecikler çıkmamıştı ve bu beni imkanı varmış gibi daha da çıldırtıyordu.
Sevgilim şimdi içeri de ne halde
Tanrım lütfen alma onu benden
Bırakmasın beni
Ne olur
Yeter ki içeriden sağ salim çıksın
Ona kendimi affettireceğim
Ne olur tanrım onu alma benden yalvarırım"Dayan sevgilim ne olursun dayan bizim için aşkımız için dayan aşkım. Biliyorum ben aşkımıza ihanet ettim biliyorum aşkımıza güvenmedim ama sen yapma ne olursun bu aşkı sen bırakma ne olur beni bırakma sevgilim."
Hellooo ben geldiim
Tae'me çok üzülüyorum ya🥺
Neysse diğer bölüm görüşürüüz
Sağlıcakla kalıın 🧚♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chérie / Taekook
FanfictionTaehyung : Bana inanmıyor musun sevgilim? Chérie ♥️ : Biliyor musun Taehyung Siktir git (Görüldü)