O beni aldattı !

172 15 7
                                    

Jiminden

Tae ile konuştuktan sonra hemen aceleyle arabaya binip Taehyung'un evine doğru sürmeye başlamıştım. Çok korkuyordum hem de hiç korkmadığım kadar çünkü Tae her ne kadar arasam da açmıyordu ne kadar mesaj atsam da asla cevap yazmıyordu.

Panik atağı tuttuğu zaman gerçekten çok kötüleşiyordu ve şuan nasıl bir durumdaydı haberim bile yoktu.
Düşüncelerle boğuştuğum sırada Tae'nin evine geldiğimi farketmiştim ve hemen koşarak arabadan inip eve doğru koştum. Kapıyı çalıyordum fakat açan yoktu .

Nolur bayılmamış ol Tae.
Nolur iyi ol da sadece kapıyı açmıyor ol.

Kapıyı kırdığım gibi yukarı Tae'nin odasına koşmuştum neyse ki bayılmamış yerde oturmuş bir çocuk gibi küçücük kalmış ve hıçkırıklara boğulmuştu. Tir tir titriyordu benim güzel arkadaşım.

Hemen gidip kollarımın arasına aldım onu . Teselli etmeye çalıştım - tabii ne kadar mümkün olursa- ama ne dersem diyeyim sakinleşmiyor sadece Jungkook diye sayıklıyordu.

Bunun böyle olmayacağını düşünüp Jeon'a yazmaya karar verdim.

Aslında bu davranış şeklinden sonra ve yaptığından sonra ona yazmayı hiç istemiyordum. Bir kere o benim minik arkadaşıma inanmamıştı, onun kendisini ne kadar çok sevdiğini bilmesine rağmen onu aldattığını düşünmüştü.

Gerçekten saçmalamıştı.

Hemen telefonumu çıkarıp Jeon'u aradım

Jimin & Jungkook

Jimin ?

Jungkook hemen Tae'nin evine gelmen gerek
Lütfen hemen gel

Jimin sen ne dediğinin farkında mısın
Taehyung beni aldattı ne diye geleyim
Bir daha asla onun yüzünü görmek
istemiyorum

Jungkook
Sikeyim o seni aldatmadı
Ama şuan açıklayacak vaktim yok yalvarırım hemen gel buraya

Jimin
Bu sesler ne
Ne oluyor
Kim ağlıyor
Neredesin sen

Jungkook
Hemen gelmen gerek Tae panik atak geçiriyor
Sakinleştiremiyorum
Sadece senin ismini sayıklıyor
Lütfen gel

Sikeyim
Geliyorum Jimin

Tae'm 🥺
Bir bölüm daha bittii
Diğer bölümde görüşmek üzere 🧚‍♀️

Chérie / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin