Video mevzusu

128 10 1
                                    

Jungkook'tan

Taehyung kollarımda uykuya daldığında biraz dinlenmesi için yatağına uzandırıdım ve Jimin'i de alarak aşağı indim.
Salona geçip koltuklara oturduk ve konuşurken sessiz olmaya çok dikkat ettik çünkü güzel sevgilimi uyandırmayı hiç istemezdim.
Dinlenmeliydi.

"Jimin bana ne olduğunu anlatacak mısın artık"
Jimin zar zor hıçkırıklarını dindirerek konuşmaya başladı.

"Sen tam bir pisliksin jeon"

Haklıydı ben tam bir pisliktim.
Güzelimi bu hale getirmem de bunun en büyük kanıtıydı.

"Tae seni aldatmadı. Herşey sana söylediği gibiydi, o gün o kız bilerek yaptı onu. Senin oraya gideceğini biliyormuş ve sen oraya vardığın gibi Tae'yi iterek kucağına oturmuş yani anlayacağın herşey Tae'nin anlattığı gibi ama sen ona inanmadın"

Gerçekten herşey güzelimin söylediği gibiydi ve ben ona asla kendisini açıklama şansı vermemiştim.
Nasıl bir sevgiliydim ben böyle?

"Sen şimdi bana da inanmazsın sevgiline bile inanmadın bana mı inanacaksın. En iyisi sana o günün videosunu izletmek başka türlü olmayacak"

"Jimin bir de videosu mu var. Gerçekten mi?"
"Evet gerçekten Jungkook videosu var. Bekle hemen açayım"

Jimin hemen telefonunu eline alıp videoyu aramaya başlamıştı ben ise hala nasıl böyle davrandığımı sorguluyordum.

Güzelimi çok üzmüştüm o beni herşeyden çok severken ben onun sevgisi konusunda şüpheye düşmüştüm. Nasıl inanabilmiştim beni aldatabildiğine?

"Hah buldum al izle Jeon. İzle de gör bakalım o çok sevdiğin ama asla güvenmediğin Taehyung seni gerçekten aldatmış mı"

Telefonu elime alıp videoyu başlattım,video da başta Taehyung depoya giriyordu ve acil olanın ne olduğunu soruyordu ve kız da ona birkaç belge göstermesi gerektiğini söylüyordu. Yaklaşık iki dakika sonra Tae masaya doğru giderken kız birden bire Tae'yi ittirip oradaki koltuğa oturtup üstüne çıkıyordu ve tam o anda ben geliyordum.

Şimdi herşeyi daha iyi anlıyordum. O asla bana ihanet etmemişti , o asla beni aldatmamıştı. Ben ise onu beni aldatmakla suçlamıştım .

Tanrım acayip saçmalamıştım.

Tam telefonu Jimin'e verip konuşmak için ağzımı açacağım anda yukarıdan kırılma sesleri gelmesi ile Jiminle birbirimize baktık ve hemen yukarı koştuk.

Yukarı çıktığımızda hemen kapıyı açtım ama Tae yatakta yoktu banyoda olmalıydı.

Hemen banyonun kapısına gittim fakat kilitliydi.

İçimdeki endişe iyice artarken kapıyı açması için Tae'ye seslenmeye başladım.

"Tae sevgilim nolur aç kapıyı. Bak ben çok korkuyorum lütfen kapıyı aç sevgilim iyi misin"

Yoktu. Asla ses yoktu. Bu içimdeki endişe ve korkuyu daha da arttırırken kapı hala açılmadığı için kapıyı kırmaya karar verdim.

"Tae sevgilim eğer kapının arkasındaysan çekil bebeğim çünkü kapıyı kıracağım."

Kapıyı kırdım ve ben önde Jimin arkamda içeri girdik fakat ikimizde bu görüntüyü görmeyi asla beklemiyorduk.

Heyyoo
Ben geldiiimm
Nasılsınıızz
Bölüm nasıldıı
En heyecanlı yerde kestim biliyorum eheh
Neyyseee
Diğer bölümde görüşmek üzere 👋
Sağlıcakla kalıınn 🧚‍♀️

Chérie / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin