Bölümleri atlamadan okuyun lütfen 🥺
Jungkook'tan
Yaklaşık 5 dakika oluyordu ki birden aceleyle içeriden çıkan hemşirelerle hemen ayağı kalktım.
Hemşirelere sormak istedim ama hiçbiri durmuyordu ardından doktor geldi ve Tae nin beyin kanaması geçirdiğini ve acilen ameliyata alınması gerektiğini söyledi.İşte o an bütün uzuvlarım uyuştu sanki içimde seller fırtınalar kopuyordu fakat dışımda sadece kalakalmış gözünden yaşlar boşanan ama asla hareket etmeyen ve hiçbirşeye tepki veremeyen biri olmuştum.
İçeriden çıkardıkları Taehyung'um ile ameliyathaneye doğru yol almıştık.
Sedye üzerinde o kadar ruhsuz ve cansız yatıyordu ki onu böyle gördükçe içimdeki fırtına sanki olabilirmiş gibi daha da büyüyordu.
Ameliyathane önüne geldiğimizde Taehyung'umu içeri almışlardı.
Ben ve Jimin dışarda bekliyorduk ve ikimizde felaket haldeydik.
O esnada Yoongi hyung aradı hemen telefonu açtım ve hala daha ağladığım için çatlayan sesimle konuştum.
"H-hyung n-nolur y-yanıma g-gel , T-taehyungu a-ameliyata aldılar hyung. B-beyin kanaması geçiriyormuş h-hyung nolur gel"
"Siktir geliyorum hemen kook sakin ol tamam mı hemen geliyorum"
Yaklaşık yarım saat sonra Yoongi hyung da gelmişti.
Beni ve Jimin i teselli etmeye çalışıyordu ama pek mümkün değildi çünkü üçümüzde hayatımızdaki en büyük acıyı yaşıyorduk şuan.Yaklaşık dört saat sonra ameliyathanenin kapısı açılmış ve doktor çıkmıştı.
Fakat yüzünde mutlu değil de çok hüzünlü bir ifade vardı.
İnanmak istemedim. O an asla kabullenmek istemedim. Zorla da olsa kalkıp hemen doktorun yanına koştum.
"D-doktor s-sevgilim nasıl iyi mi?"
Şuan doktorun ağzından çıkacak olan tek kelime benim hayatımın devamını belirleyecek olan kelimeydi.
"Maalesef elimizden geleni yaptık fakat hastayı kurtaramadık üzgünüm başınız sağolsun."
O an ağzımdan çıkan tek kelime ise şu olmuştu,
"Neden?"
Hellooo
Sonunda bölüm atabildim 😮💨
Bu bölüm de bitti of of of çok üzülüyorum of
Baştan söyleyeyim angst değil arkadaşlar
Diğer bölüm görüşmek üzere 👋
Sağlıcakla kalınn 🧚♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chérie / Taekook
FanfictionTaehyung : Bana inanmıyor musun sevgilim? Chérie ♥️ : Biliyor musun Taehyung Siktir git (Görüldü)