başlamadan önce, bilgilendirme

1.3K 52 1
                                    


Merhabalar efendim, merhabalar!

Öncellikle kitabımın eski okuyucaları bir anda hortlayan bildirime karşı şaşırmış olabilirsiniz ya da ilk defa buraya gelenler bu bölümü anlamaya çalışıyor olabilir. Kafa karışıklığını gidermek için kısa kesiyorum ve konuya direkt giriş yapıyorum: evet kitabı düzenliyorum. Hatta düzenlemek basit bile kaçabilir, baştan yazıyorum desem daha doğru olur. Yani çoktan yazdım desem?

Çünkü siz bu bölümü okuduğunuzda yazım bitmiş olacağı için arka arkaya bildirim gelecek, tabi güncelleyince geliyor mu tam emin değilim. O yüzden bu bölümü okuduktan sonra yeniden yazılmış bölümlere göz atmanızı tavsiye ederim. Yeni gelen okuyucularım için zaten ilk temennim okumaya devam etmeniz olduğu için ayrı bir şey diyemiyorum.

Gel gelelim neden bu kitap düzenlendi, cevabı biraz açık diye düşünüyorum. Eh, baya bir acemiceydi. 2019 yılında, neredeyse iki haftada yazdığım bu kitabı eğlencesine yazmıştım. Hele ki o zamanlar yayınladığım kitapların yanında bir çerezlik olduğu için de yazarken baya eğlenmiştim. Bu kısa eğlencenin şu an geldiği okunma noktası gerçekten benim için çok büyük bir şok oldu. Beklemiyordum, şakasız.

Bu demek değil okunmasından memnun değilim, tabiki de ilk günden beri okuyan veya şimdi okumaya başlayacak okuyucalarıma çok minnettarım. İnsanın bir kelimesinin bile bir yere ulaştığını görmesi cidden hoş ve gurur verici.

Okumaya gelen insanlar için daha iyi bir şeyler verebileceğime inandığım için bölümler tekrardan yazdım. Yazım hatalarından tutun, genel olarak çok karakterin üslubunda oynamasam da, olan olayların anlatılış biçimleri ve doğal olarak detayları daha düzgün bir zeminde tutularak değiştini söyleyebilirim. Kısaca ana konumuz ve yaşanan olaylar hala aynı sadece daha düzgün ve uzun yazılmış(?) denilebilir sanırım.

İlk halini okuyup da seven güzel okuyucularım, umarım bu halini de ilki kadar seversiniz.

Hepinize iyi okumalar!

Sihirli günler dilerim.

— persephones-heir sunar.

[14 haziran 2019'dan 18 kasım 2023'e]

dear diary | sirius blackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin