Sevgili Günlük,Sonunda cezamdan kurtulmayı başardım. Dile kolay iki hafta, az mı? Bir de kazanları kalayladım, hem de asasız. Korkunç değil mi, biliyorum. Sana yazarken tuttuğum elim kopmak üzere ama dedim daha fazla sana yazmazsam iyice unutup gidecektim. Hem de şu an yapmam gereken bir Karanlık Sanatlara Karşı Savunma ödevim var, ona başlamamak için seni kullanıyorum. Kötü gün dostum benim!
Onu bunu bırak da saçsız kalmış bir Black'i gözlerin olmadığı için görememen çok üzücü, ÇÜNKÜ MÜKEMMEL BİR ŞEYDİ. Kelaynağa dönmüştü resmen! O hali sadece bir gün sürdü ama bütün hayatım boyunca dalgasını geçeceğim. Tabi bir daha konuşursak ki malum bu herifin halleriyle oldukça zor gibi duruyor. Zaten hiçbir şekilde iletişim kurmadık, açıkça beni gördüğünde yolunu falan değiştiriyor. Benim değiştirmem gereken halde bir de. Saçları çok üzmüş olmalı, vah vah çok üzüldüm.
Onun haricinde bu aralar garip olaylar dönüyor. Normalde benim Lily'i bilirsin, kızıl olan, (bahsetmiş miydim?) neyse kendisiyle Hogwarts'ın ilk gününden beri arkadaşız. Oda arkadaşı olmamızın da büyük bir etkeni var tabi bunda da suyu bulandırmayayım dur, dur. Onca yıllık arkadaşlığımız sırasında bizim gıcık Potter, Lily'e yanıktı ama baya baya bir yanıklık. İlk seneden beri peşinde resmen kızın. Tabi on birinde başladı böyle işlere, neyse Lily de asssla ama asssla Potter'la duygusal bir ilişki istemiyordu ki çok haklı olduğunu söylemem lazım.
Zaten çocuk yürüyen şaka makinesi, kimlerle arkadaş söylememe gerek var mı? Üstüne yıllardır da Lily'nin eski arkadaşı Snape'le uğraşıyordu. Snape de garip bir çocuk aslında. Tabii Lily'me 'bulanık' diyince dediğine pişman ettim, o konuda Potter'ı biraz devre dışı bırakıyorum. Neyse uzun lafın kısası iki dünya bir araya gelse olmayacak bir ikiliden bahsediyorum. Ki odada yaptığımız kız gecelerinde Lily'le bu konu hakkında konuşurken Potter'la çıkacağına Kara Göl'deki Dev Mürekkep Balığı ile çıkarım diyordu. Vahimliği sen anla.
FAKAT bu hafta özellikle garip bir şekilde ikilinin beraber dolaştığını gördük. (Alice ile şoklardaydık.) Üstüne akşam yemeğinde ismiyle hitap ettiğini duymaz mıyız? Balkabağı suyumu Remus'un yüzüne püskürttüm. (Gönlünü aldım sonra, sıkıntı yok.) Yani şaşkınlıklar içerisindeyim. Hayır bir de alttan alta Lily'e böyle sormaya çalışıyorum, anlamamazlıktan geliyor. Sanırsın tanımıyorum onu da! Çok şüpheli baya şüpheli. Bir dakika baykuş geldi.
Black yarın İksir dersinden sonra seralarda buluşmak istiyormuş. Ne? ANLAMADIM? HAHAHAHA ŞAKA GİBİ! Haftalardır yüzüme bakma, üstüne bir de mektupla beni bir yerlere çağır. Oldu! Hayatta gitmem ayağına onun ben, kim bilir yanına gittiğimde hangi şakaya mağdur gideceğim. Çok bekler o! Bu olayı acilen kızlarla konuşmam lazım. Ödev ve sen biraz beklersin. Hadi görüşürüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dear diary | sirius black
FanficSevgili Günlük, Sirius Black'in saçlarını bir gece vakti kesip ona yedirmek istiyorum. Sevgiler, Allianne - 140619 230619 181123 @persephones-heir sunar.