Sevgili Günlük,Ben kendimi iyi hissetmiyorum.
Çok kötüyüm.
O kadar çaresizlikler içerisindeyim ki başkasını daha da üzmeden içimi dökebileceğim bir tek sen varsın. Ortada bir kehanet var. Voldemort'la ( O aşağılık büyücünün adını söylemekten korkmuyorum ve korkmayacağım. Korkan korkaklar kendinden utansın.) alakalı bir kehanet ve onun durdurulmasıyla alakalı.
Bu kehaneti geçen yoldaşlık toplantısı sonrası öğrendik ve bu rezil büyücünün gelebilecek sonundan çok kehanette bahsi geçen çocuğun, ÇOCUK DİYORUM, biricik yeğenlerim Harry'nin ya da Neville'ın olma olasılığı var. Çok korkuyorum.
Lily ve James, Harry'i korumak için başka bir yere, daha güvenli bir yere taşındılar. Çünkü aldığımız bir diğer bilgiye göre kehanetin, kendi kendine lortçuluk oynayanın kulağına ulaşmış olma ihtimali var. Alice ve Frank'in de en kısa sürede çocukları için taşınacakları muhtemel. Çok büyük ihtimalle zaman kaybetmeden biz de daha güvenli bir eve geçeceğiz.
Azalmasını umduğum ama üzücü bir şekilde tam tersi daha da artan çatışmalar ve ölümler, durumumuzun çok daha vahim olduğunu bir kez daha acımasızca hatırlatıyor.
Her şeye rağmen, her gün aldığımız acı haberlere rağmen küçük meleğim Melinoe'nin birinci yaş doğum gününü kutlamak istiyorum. Bu küçük kutlamalar belki bizi biraz da olsa gerçeklerden uzaklaştırıp mutlu eder. Kızlarla görüşebilir miyiz bilmiyorum, ama onları umarım yakın zamanda tekrardan görebilirim. Üçüz gibi çocuklarımızı takım giydirmek en büyük hayallerimden biri.
Sevgilerle, Allianne
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dear diary | sirius black
FanficSevgili Günlük, Sirius Black'in saçlarını bir gece vakti kesip ona yedirmek istiyorum. Sevgiler, Allianne - 140619 230619 181123 @persephones-heir sunar.