Sevgili Günlük,Sonunda en sevdiğim bayram geldi! Cadılar Bayramı için çok heyecanlıyım! Minik bebeğimi balkabağı yapmak istiyorum. Geçen sene bir klasiği gerçekleştirerek cadı yaptığım için kendimle gurur duyuyorum. Her farklı açıdan ve saniyede yüzlerce resimlediğim fotoğraflarını aile albümüne yerleştirdim, sanırım biraz fazla çekmişim ki albümün sayfalarında yer kalmadı. Neyse canım, bebeğim için bütün albümler feda olsun. Yeni bir tane daha alırım.
Bayram planını inanılmaz güzel planladım, şimdiden süslemeleri aldım ve yapacağım akşam yemeği bile aklımda hazır! Bir sürü şekerler de aldım ki bir günlüğüne özel hepsini teker teker deneyelim. Sonuçta fazla şeker hem sağlığa hem de dişlere (teknik olarak aynı şeye çıkıyor ama olsun) zararlı.
Gecenin ilerleyen saatlerinde yıldız yağmuru olacakmış, Melinoe nasıl duydu bilmiyorum ama Sirius'un gazete okuduğu zamanlardan birinde fark etti herhalde, inat etti illa da göreceğim diye. Akşam yemeğinden sonra onu izlemeye gidecekler. Evet kendi kızım beni dışlıyor, gerçekten bunu günlüğüme yazıp ağlamak istiyorum. Ki bunu yapıyorum teknik olarak.
Baba-kız gecesi diyelim, ne yapalım. Ben de o sırada iskeletli kurabiyeler yaparım diye düşündüm, yetişmeyecek yoksa. Bir de kendimi oyalayayım dedim, evet ağlayarak kurabiye yapacağım nereden anladın? Ah be kızım çok babacı oldun ama sen! Ne yapacağız böyle? Bazen sırf kızımla daha fazla vakit geçirmek için bütün işimi bırakıp gidesim var. Çalışan anne olmak zor, sevgili dostum.
Sevgilerle, Allianne
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dear diary | sirius black
FanficSevgili Günlük, Sirius Black'in saçlarını bir gece vakti kesip ona yedirmek istiyorum. Sevgiler, Allianne - 140619 230619 181123 @persephones-heir sunar.