Bölüm 20- Barış ölme lan (Final)

25 1 0
                                    

B: İçeri geçince görürsün.

Barış gider. Cansu içeri geçer.

C: Eniştem içeri girince görürsün de- 

H: Bu. Görürsün dediği benim. Ben geldim. Geri döndüm.

Cansu Hayal'e sarılır.

C: Nerelerdeydin sen?

H: Her şeyi anlatıcam. Zamanı geldiğinde anlatıcam.

Arabada

B: Sen benim peşimdesin öyle mi Sinyor efendi. Ben şimdi sana göstermez miyim?

Barış Sinyorun mekanına gider.

B: SİNYOR! BENİ ARIYORDUN YA HANİ! BAK GELDİM!

Sn: Vay vay vay, kimden duydun aradığımı?

B: KARIM SÖYLEDİ, KARIMIN ÖLMEDİĞİNİ İSPATLADIM SANA! HAYAL ÖLMEDİ DEMİŞTİM SİNYOR! DUYDUĞUMA GÖRE BENİ GEBERTMEK VE GÖKÇE'Yİ BENDEN ALMAK İSTİYORSUN ÖYLE Mİ SİNYOR!

Sn: Doğru duymuşsun. Öldürün şunu!

B: GEBERT LAN! KIZIM İÇİN CANIMDAN OLMAYA BİLE RAZIYIM! BAK SİNYOR BENİ ÖLDÜR AMA KIZIMI ANNESİNDEN ALMA!

Sn: GEBERTİN DEDİM SİZE!

Adamlar Barış'ı çok pis döverler.

B: Hahahahahahaaa! *Psikopat sesle* Noldu Sinyor kolay kolay gebereceğimi mi sandın! hahaahhahahaaa!

Sinyor dinlemez. Fırat gelir ve Barış'ı kalbinden vurur.

Sn: Gidin bunu abisinin arabasının bagajına koyun mutlaka eşi ve abisi bulmaya gelecektir. Hadi!

Adamlar Barış'ı götürür ve Savaş'ın bagajına koyarlar. Saatlerce Barış bagajın arkasında duruyordur.

Akşam olur.

H: Nerde kaldı ya? Telefonları da açmıyor. Abi gel Barış'ı bulalım Allah aşkına korkmaya başladım.

S: Tamam. Hadi.

Z: Haber verin bulduğunuzda.

H: Tamam.

Savaş ve Hayal arabayla giderler. Hayal sürekli Barış'ı arıyordur ama açmıyordur. Mesaj atıyor ama Barış görmüyordur.

H: Offf...

Savaş ani fren yapar. 

H: Abi sakin. Acelemiz yok. 

S: Yok tümsek vardı da. 

Savaş arabayı hareket ettirir.

S: Bi fren daha yapıcam korkma. 

Savaş garip bi ses geldiği için fren yapar. 

H: O ses ne? 

İkisi de arabadan iner ve Savaş bagajı açar. Savaş'ın gözleri dolar, Hayal dona kalır.

H: A-Abi...

S: Barış. Gel gel gel.

Savaş Barış bagajdan indirir ve yere çöker. 

S: Barış... Barış... Şşş Barış... Şşş....

Savaş Barış'ın kafasına sarılır. 

S: Allah'ım ne olur ne olur.... Barış. Oğlum ölme lan... Barış ölme... Barış... BARIŞ! Oğlum her yerin kan lan. 

Savaş ağlamaya başlar.

S: AAAAAAAAAAAAA! *Ağlayarak*

Hayal daha fazla bakamaz ve sırtını döner. 

S: Barış... Şşş. KARDEŞİM! Şşş Barış. Barış. *Ağlayarak* 

Hayal artık ağlamaya başlar. 

S: AAAAAA! *Ağlayarak*

Hayal yere çöker.

S: Benim yüzümden... Benim yüzümden... Barış... Kumsal'ı kaybettin seni de kaybedemem Barış... Benim yüzümden! 

H: A-Abi... *Ağlayarak* 

S: Git... GİT GİT! GİT! KARDEŞİM! BARIŞ! 

Hayal bagajda 3 tane fotoğraf görür. Fotoğrafları alır ve bakar, fotoğrafta Fırat gözüküyordur. Hayal fotoğrafları düşürür, Savaş alır ve bakar. 

H: Abi Fırat yapmaz, Fırat yapmaz yemin ediyorum yapmaz çünkü Fırat Barış'ın en iyi arkadaşı, bana söz verdi. Abi, abi yemin ediyorum Fırat yapmaz. Gerçekten yapmaz, yapamaz. 

Savaş fotoğrafları bırakır.

H: Abi yemin ederim Fırat yapmaz böyle bişey. 

S: Defol git, DEFOL GİT! Defol git elimden bi kaza çıkacak defol git! YALVARIYORUM ULAN GİT DEFOL GİT! Sana bunu yapanları... Sana bunu yapanları ellerimle geberticem lan. ELLERİMLE GEBERTİCEM LAN! Sana bunu yapanları ellerimle geberticem abim. Ellerimle geberticem lan. BARIIIIIIŞ!

Savaş zor zahmet ayağa kalkar ve Barış'ı hastaneye götürür.  Doktorlar Barış'ı morga alır. Savaş başında ağlıyordur. Morgdan çıkar ve kapıyı sertçe kapatır. Hayal bakar. Savaş kafasını kapıya koyar ve ağlar. Hayal Savaş'ın ayakta duramadığını görür ve sarılır. 

S: Önce kızım şimdi kardeşim... *Ağlayarak*

Savaş'ın telefonu çalar. Arayan Zerya'dır. 

S: Aah... Aah...

H: Abi yapma nolur. 

Savaş tutunuz ve telefonu açar.

Z: Alo hayatım ne yaptınız? Buldunuz mu Barış'ı? Savaş? Noldu kötü bişey mi var!

S: B-Barış'ı kaybettik...

Z: Ne! SAVAŞ CEVAP VER!

Savaş telefonu kulağından çeker ve ağlamaya başlar.

S: G-Gökçe'ye ağlamasın söyle ağlamasın... 

Z: Savaş sen şaka mı yapıyosun ne demek Barış'ı kaybettik!

S: Gökçe'yi al gel hadi. Ağlamasın tamam. 

Z:Savaş saçmalama kız nasıl gelsin! 

S: Onun hesabını sorucam. Ben bunun hesabını sorucam. Hadi gelin. 

Sabah olur. Herkes Barış'ın cenazesindedir. Savaş hayattan kopmuştur, Hayal'de hayattan kopmuştur. Savaş önce kızı Kumsal'ı sonra da kardeşi Barış'ı kaybetmişti. Savaş'ın sevdiklerinden bi Zerya kalmıştı. Gökçe gelmemişti oraya, Cansu'nun yanındaydı.

H: Barış... Barış...

Z: Hayal oturur musun.

Hayal oturamazdı, sevdiği adam ölmüştü, oturamazdı. Her şey Barış'ın ölmesiyle biter. Hayal ve Savaş hayattan tamamen kopmuşlardı, Gökçe sürekli Cansu'ya babam gerçekten öldü mü diyordur. Hani Barış'ın bir sözü vardır ya 'Bir çocuğun ruhunu öldürmekte cinayettir' diye. Gökçe'nin ruhu ölmüştü, babası artık yoktu. Her sabah gıdıklayarak uyandıran, okula giderken onunla şarkı söyleyen babası artık yoktu. Hayal'in tutunacağı bir eşi artık yoktu. Savaş'ın beraber doğum günü kutladığı kardeşi artık yoktu. 

Barış Yesari'nin dediği gibi 'Mutlu son diye bir şey yoktur'

SON...

Keşke olsaydın (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin