Yüce Amon

27 2 0
                                    

Servise son dakika yetiştim.girer girmezse en yakın arkadaşım olan Azra'nın yanına oturdum.
-ooo umut bey.anlaşılan dün gece yine bilgisayar kapanamamış.
-bu sefer ki tarih ödevi içindi ama.zor yetiştirdim.
-iyi bari.
-bu ödev beni çok kötü etkilemeye başladı.uyuyamıyorum geceleri.saçma sapan tarihi insanlar yerler mekanlar ve olaylar görüyorum rüyamda.
-nasıl yani?
-dün gece yine mısırda bir saraydaydım.taç takma töreni gibi bişeydi tacı taktım bütün insanlar saçma bi isim ile haykırarak önümde eğildi.sonrasında da uyandım.
-bak sen.anlaşılan birlerinin kral olma hayalleri varmış.adın neymiş tarih öncesinde.
-Amon diye bağırıyordular.galiba adım buydu.
-çok fazla yükleniyorsun tarihe.anladım tarih öğretmeni olmak istiyorsun ama bu kadarda olmaz.gerçekliğini yitirmeye başladın.
-haklısın galiba ara versem iyi olur.
Beraber sınıf halkında sohbet ederek servisten indiler.tam okulun kapısından girecektilerki umut'a biri çarptı.çarpan kişi müdür yardımcısıydı.
-pardon hocam görmedim sizi.
Müdür yardımcısı oktay umut'a gülümseyerek
-yüce Amon'a selam olsun
Birden bire bunu söyleyerek Azra da ona yaklaşmaya başladı.sonra yavaş yavaş okul bahçesindeki bütün öğrenmenler ve öğrenciler.umut'un etrafını insanlar kaplamıştı.daha fazla dayanamayarak bağırdı.
-yeter! Defolun!
Azra:
-umut iyi misin?
Umut:
-neden üzerime geliyordunuz.
Azra:
-ne üzerine gelmesi?
Umut:
-az önce yüce Amon'a selam olsun diyerek üzerime doğru yürümeye başladınız.
Azra:
-umut sen iyi misin?
O anda yanlarına oktay yaklaşır.
-diyiyorum sana azra. Bu çocuk normal değil gel benimle takıl.sıkılmıyor musun bu delinin yanında.
Azra:
-ay hiç çekemiycem şimdi seni oktay.hadi umut sınıfa gidelim ders başlamak üzere.
Umut konuşulanları duymamıştı bile.ne yapacağını bilmeden olanları düşünerek sınıfa gitti.ders biyolojiydi.

Reenkarnasyon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin