Bunları duymak Umut'a dehşet vermişti.yaptıkları işlemin herhangi bir güvencesi olmadığını biliyordu.üstelik tüm bunlar gerçekleşirse farklı bir bedende sonsuza kadar bu dünyada kalacaktı.o anda Mimisamu bağırır.
-hey sende kimsin.
Koşarak perdenin arkasında olan kişiyi kolundan tutar ve yanlarına getirir.
Umut:
-oktay?
Oktay:
-sen nesin.bu kadının dedikleri doğru mu?
Umut:
-sen buraya nasıl geldin!
Oktay:
-seninle dalga geçemek için kütüphaneye yanına geldim.o sırada açılan ışıklı bir delikten geçtiğinizi gördüm cesaret ederek peşinizden geldim.uzun zamandır burada gizlenmiş şekild sizi dinliyordum.
Nefertiti:
-ne oluyor Amon bu da kim?
Umut:
-beni dinle Nefertiti.canım şu anda geri dönmem lazım.geldiğim yerde yapmam gereken şeyler var daha sonra beni almak için tekrar gelebilirsiniz.
Nefertiti:
-hayır buna izin veremem.
Umut:
-sen kimsin de benim emrime karşı geliyorsun.karşında yalnızca eşin değil kralın da olduğunu unutma.
Nefertiti:
-affedin efendim.ama sizi çok özledim bu yüzden...
Umut:
-tekrar gelicem.hatta bu son vedalaşmamız emin olabilirsin.
Nefertiti:
-peki efendim siz nasıl isterseniz.muhafızlar kitabı getirin.
Muhafızlar pırlantalar ile döşenmiş bir fanusun içinde kitabı getirir.heralde bu kitap Umut'un ihtiyacı olan bütün bilgileri içinde bulunduruyordur.bu durumdan kurtulup o portalı sonsuza dek kapatması lazımdı.
Nefertiti Tılsımlı sözleri söyler.ve yine aynı ışık büyüyerek ortaya çıkar.nihayet portal açılır.
-bu çocukta benimle gelecek.
Nefertiti:
-efendim izin verin onun cezasını burada kendi ellerim ile vereyim.
-sana benimle gelecek dedim.cezasını bizzat ben gittiğim zamanda vericem.
Nefertiti:
-nasıl isterseniz.çocuğu bırakın.
Oktay dona kalmıştır.Umut elinden tutar ve beraber portaldan geçerler.gözlerini açtıklarında yine kütüphanededirler.portal da gittikçe kapanır ve sonunda yok olur.
-biz az önce ne yaşadık?
-okuldan çıkalım.hayatım tehlikede.
-ama anlatman lazım...
-Oktay sonra!
Şimdi gidelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reenkarnasyon
Historical FictionYıllardır ölümden sonra yaşanılabilecek bir çok ihtimal sunulmuştur insanlar tarafından.aslında belki de kaybetme korkusu ağır geldiği için kendilerince bir avutma şekli oluşturma girişiminde de bulunmuş olabilirler.ama ihtimaller denenip gerçekçili...