Dört

350 41 13
                                    

Bg~

"Özür dilerim özür dilerim çok özür dilerim özür dilerim ne olur ne olur yapma! Lütfen, lütfen affet. Özür dilerim baba..."

Cümleler ağzımdan çıkalı 3 gün mü oluyor? Bu gün günlerden ne ki? Gün saymayı 3 ay önce mi bıraktım yoksa 3 yıl önce mi? Nerede hata yaptığımı bulabildim mi peki?

"Sen ırz düşmanı ibnenin tekisin!! Böyle oğlum olacağına hiç olmasın! Elaleme ne deriz biz düşündün mü hiç!!!"

Elalem kim ve neden ona açıklama yapmamız gerekiyor?

"Ailenin yüz karasısın Beomgyu!! Adından utanıyorum senin adında! Al bu da belgelerin, şimdi siktir git evimden! Beomgyu diye bir evladım yok benim!!!"

Yüzüme çarpan 'evlatlıktan red' edildiğimi kanıtlayan belgeler mi hatamdı? Ne yaptım bu kadar kötü?? Her şey çok normaldi oysaki. Küçükken o çocuğun elini tuttum diye miydi? Yoksa lisedeyken diğer çocuğu öptüğüm için miydi? Bir kızı öpseydim işler daha mı değişik olurdu? O zaman gurur mu duyarlardı benimle? 'beni taciz etti' diyerek iftira atan kızı yalanlamasaydım daha mı iyi bir evlat olacaktım? Ben kızlardan bile hoşlanmıyorum ne tacizi, diyerek bağırmasaydım da suçlamayı kabul etseydim iyi bir evlat olur muydum? O zaman ailenin yüz karası olmaktan çıkar mıydım? Annem yüzüme tükürmez miydi öyle olsaydı?

^^

1 saattir duvara bakıyor. Ne tek bir kelime etti ne de bir saniye bile olsa gözünü ayırdı. Dizlerini kendisine çekmiş, kafasını da dizlerine yaslamış öylece yerde oturup duvarı izliyor. Bildiğim kadarıyla duvarımda ekstrem bir durum da yok ama. Evime bir deliyi mi soktum ne yaptım ben??

"Beomgyu?"

Ses yok.

"Beomgyu?"

Yine ses yok.

"HEY GYU!"

Ürktü yavru ceylan kıyamam ya.

"Efendim!"
"Korkma benim."

Bu ne kadar rahatlatıcı bir cümle olabilir ki aptal Taehyun!!

"Oh..."

Rahatladı mı lan o?? Gerçekten garip bir kişilik bu.

"Nasıl duvarım? Neyi varmış, hali keyfi yerinde mi?"
"Pek iyi bakmıyormuşsun ona ayrıca boyanmak istiyormuş. Çok kaba bir herif bu diyor."
"Duvarım mı diyor bunu?"
"Evet."

Sahiden delirmiş.

"E istediğini verelim o zaman duvarımıza."

Anlamıyor da safım ya.

"Boyayalım diyorum."
"SAHİ Mİ?"
"Sahi."

Bebek mi ne bu ya? Hemen de sevindi aptal.

^^

^^

I don't muhatap aşko

Jay şahsı
Soobin abin beni bi kere si-
Yok bu değildi konu
LAN OROSPU TAEHYUN EVE KİMİ ATTIN

Taehyun
Yoldan aldım getirdim eve

Soob
Az hele laflara bak
kedi sahipleniyorsun salak

Jay şahsı
Olm kim var evinde

Taehyun
Sakin olun amk
Adı Beomgyu

Jay şahsı
Eeeeeee

Taehyun
Kaldırımda ayı yavrusu gibi oturuyordu bende dedim kalacak bir yerin yoksa benimle kalabilirsin zaten ev arkadaşına ihtiyacım var

Soob
Pardon bundan neden bizim haberimiz yok???

Jay şahsı
Ben sana sende kalayım dediğimde siktir git köpek kulubesine sahip değilim dedin??????

Taehyun
Bunlar geçmişte kaldı canım arkadaşım

Jay şahsı
Senin gelmişini geçmişini evvelini ilerini gerini sikim


××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

Psikolojik olarak pek iyi bir dönemden geçtiğim söylenemez. Eğer bölümler kötü oluyorsa lütfen söyleyin. Bu bölüm bu günkü ruh halim gibi oldu. Karmaşık.

Babanı Skm Gyu || TAEGYU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin