On üç

287 38 15
                                    

"Öğrendin ya işte... Ben buyum, canavarın tekiyim. Ama sen benden gitme olur mu Terry?"

Sen benden gitme...
Ben bu cümlenin ağırlığına nasıl dayanacağım Gyu?

"Gitmek bana haram Gyu. Gidememek bana tek sevap."

Bir bilsen... En büyük günahımın sen olduğunu bir bilsen Gyu...

"Bana en büyük günah sensin, ama en çokta sana bağımlıyım Gyu. 2 ayda kendine bağladın. Gitme..."

"Ben kirliyim ki Tae... Ben çok kirliyim. "
"Biliyor musun, bende en çok kirli seviyorum. Kirliyken güzel olsak olmaz mı? Mor sümbüllerle donatsam  etrafını?.."
"Ben mor sümbüllere değil, mor sümbülle gelene tutuldum. Bana mor sümbülle gelir misin?"

^^

Bg~

Neler diyorsun Taehyun? İçimde yaşattığın fırtınanın farkında bile değilsin be adam!

"Gyu, tek kelimenle evi çiçek bahçesine çevirebilirim. Kalbimde yarattığın fırtına çiçek bahçelerimi yeşertiyor. 5 senedir karanlık çöllerden farksız olan bahçeme güneş doğdu, çiçekler yeşerdi."

Hayır deme... Lütfen deme bunları. Hayır senle yapamam, sensizde yapamam... Sen olamam ki ben. Ben olmanı isteyemem senden. Seni kendimden nasıl koruyamadım ben inci tanem?

"Terry... Kalma bende, evini bana göre kurma. Ben pisim... Ben iğr-"
"Birlikte iğrenç olalım..."
"Ben... Terry olmaz. Senden de nefret etmesinler. Sen temiz kal Tyun."
"Benden nefret edecek birisi yokki Beomgyu. Gyum, güzel gözlerindeki korku kalbime işliyor. Ben sende devam edebilirim. Anlatmadığım her şeyi sende anlatırım..."

Burukça gülen yüzüyle gözlerime bakıyor. Kim canını yaktı Tyun?..

"Gyu... Bu evde tek mi yaşadığımı sormuştun, tek değildim Gyum. Bir ailem vardı. Annem, babam, kardeşim... Her şeyi bana bırakıp veda ettiler dünyaya."

Dolan gözlerine nasıl dayanacağım ben Terry?

"Ağlama... Gözünden düşen her damlayla karanlığa düşüyorum. Aşık olduğum gözlerinden yaşlar ak-"

Ne dedim ben? Yapmamış olayım tanrım! Baba, baba, BABA NEREDESİN BABA?! Ölmeye ihtiyacım var, tam şuan..

"N-ne olduğun?"

Hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır!!!! Yapmadım olmadı, hayır... Özür dilerim... HAYIR! Ölmek istiyorum. Nefes alamıyorum... TANRIM TANRIM TANRIM

"Gyum, Gyum gözlerime bak."

Ellerimden tutuyor, gözleri... Bakamam olmaz! Hayır hayır hayır hayır. Nefes... Nefes...

"Bebeğim bana bak... Gyum..."

Tanrım yalan bu değil mi? Yalan???

"Güzelim, bebeğim hadi gözlerime bak."

Gözleri... Yaşla dolu gözleri... Kolları bana sarılıyor... Bedenim titriyor muymuş? Oh... Şuan nasılım? İyiyim... Terry beni iyileştirdi değil mi?

"Gyum bir kez daha söyler misin?"
"Özür dilerim... Aşık oldum."

Neden gülümseyen gözlerle bakıyorsun bana Terry?

"...Gyu her şeyden daha güzelsin. Seni sevebilir miyim?"

××××××××××××××××××××××××××××××××
Lanet üniversite yüzünden bokum, gibi  bölüm atıyorum

Babanı Skm Gyu || TAEGYU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin