Bg~
"Naber lan ucube?"
Neden ona konumumu attum?..
"Anlat bakalım sorun ne?"
"Neden yardım etmeye çalışıyorsun Soobin?"
"Birincisi, Taehyun ağlak bi sincaba dönüştü. İkincisi, senin gizemini merak ediyorum."
"...Pekte bi' gizemim yok. Evden atıldım, sokaktaydım, Taehyun beni yavru köpek sahiplenir gibi aldı eve. Bu kadar"Baba gurur duyma benimle. Ben yine kendimi birisine anlattım.
"Bekle bekle bekle! Ne? Evden kovuldum da ne demek?"
"Sana söylersem Taehyun'a söyleyecek misin?"
"HAYIR... Söz veriyorum."
"..."Susmak istiyorum, daha fazla iğrenç olmamak istiyorum...
"Ben iğrencim Soobin. Babam bana hep iğrençsin derdi. Onlar gibi olmadığım, kadınlardan hoşlanmadığım için iğrenç olduğumu söyledi. Lisede ilk kez tecrübe ettim sevgiyi. Babamsa elimdekinin sevgi olmadığını söyledi."
Neden susmuyorsun Beomgyu?
"Bir kız bana iftira attığında kendimi savundum o zamanlar. Onu taciz ettiğimi söyledi... Bende kızlardan hoşlanmıyorum sana da dokunmadım dedim... Sonra... Sonra işler daha kötü oldu. 2... Hayır 3. Yok yok 2 ay önce babam beni evden attı. Taehyun beni bulduğunda 1 aydır dışarıda kalıyordum. Üstüm başım berbattı Soobin... O bana yemek verdiğine ben 4 ay sonra ilk kez düzgün bir şeyler yemiştim..."
Sussana dilim sussana!!!
"Soobin özür dilerim. Senden izinsiz kıyafetlerini giydim..."
"Sorun değil Beomgyu. Sana kötü davrandım biliyorum. Ben özür dilerim ucube. Ayrıca iğrenç değilsin."
"Ha?"
"İğrenç değilsin. Yüzün ay gibi güzel. Ama kusura bakma sana ucube demeye devam edeceğim."^^
Soob-Taehyun
Soob
Lan saf Taehyun
Yemek yapTaehyun
Bokumu yeSoob
5 dakika sonra kapıyı aç sikmim dalağınıTaehyun
🖕🏻^^
Sokuk bi de kapıya dayandı. Sikicem belanı Soobin
"Ben sana bokumu y- BEOMGYU!"
ANSKM BEOMGYU GELDİ
"Aç mısın bir şeyler hazırlayayım mı?"
"Yarrama bak hele. Ben yemek yap dediğimde bokumu ye demişti bir de."Lan Soobin! Bir dakika amk... SOOBİN NEDEN BEOMGYU İLE BİRLİKTE?
"Beomgyu bu at ağızlı sana bir şey yapmadı dimi?"
"Neyim ben canavar mı?"Bir de halen konuşuyır vurucam şamarı ya!
"Soobin kankime iyi davran Taehyun."
"Neyine???"^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babanı Skm Gyu || TAEGYU
FanficBeomgyu: Yarra yedik AptalKai: Nolur yarra tek yemiş ol bizi katma Heeseung: Kiminkini?