On Dokuz (final)

257 32 10
                                    

   Her şeyin üst üste gelmesinin ardından bir anda düzelmiş olmamız şaşırtsa da durumu ASLA garipsemeyeceğim. Nazar değmesin.

"Tyun bak resmime."
"Çok güzel olmuş bebeğim... Gyu, mutfak duvarını da mı boyasak?"
"TAEHYUN! Evin her yerini boyadık zaten. "
"Olsun. Ben seni resim çizerken görmeyi çok seviyorum."

O resim çizsin, mutlu olsun diye günlerce aylarca asırlarca ağlamaya razı olurum. Yeterki o hep mutlu olsun. Tüm güzellikler onu bulsun. Yüzündeki güzelliği gibi güzellikler bürüsün etrafını.

"Beomgyu."
"Efendim aşkım."
"Hep gülümse olur mu sevgilim. Ben sana nefesim kesilene kadar mor sümbüller, lavantalar, papatyalar getiririm. Sen yeterki her daim gül olur mu güzelim."
"Taehyun... Ağlatma beni. "
"Gözünden düşen her damlaya bile aşığım Beomgyu. Kalbime nasıl bir taht kurdun? Choi Beomgyu diyerek ölesim var. Son gördüğüm yüz senin yüzün olsa ah ne güzel olur be sevgilim. Tüm ölülere senin güzelliğini anlatasım var. Canlılara seni anlattım ama yetmedi güzelim. Herkese seni anlatmak istiyorum."
"Taehyun... Taehyun'um... Bebeğim sen böyle güzel şeyler söylerken benim tek kelime edemeyişim... Ah güzel kalpli çocuk! Ölümüm sana olan sevgimden olacak."

Gözlerinin içi gülüyor sevgilim. Gözlerinin içi bile mutlu artık.

^^

Bg~

Ah Tyunum ah güzel kalplim ah melek yüzlüm... Tüm hayatımı sana adasam bile gâm yemem. Her şeyimle beni sevdin, tüm geçmişimi iyileştirdin. Sanki senin yanında tekrar doğdum ben... Her zerrene aşığım güzel çocuk. Her zerrem sana feda.

××××××××××××××××××××××××××××××××

Eveeet final yapıyorum bu bölümle inanın hiç içime sinen bir fic olmadı  :( ama olsun bitti sonunda

Babanı Skm Gyu || TAEGYU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin