V❀

1.1K 145 97
                                    

Not*
Fic sadece Jikook başlığı altında yazılmıyor. Jikook/Taegi dikkat ederseniz.




Yazardan~



"Ağabeyim nerede?"

"Hâlâ çalışma odasında"

Jungkook ile çok ama çok kısa sıcak anlarından sonra istemeyerek ders çalışan Jimin eve döndüğünde Taehyung tarafından bir güzel yoklanmıştı. İyi ki, sevgilisini dinleyip bir kaç sayfa not çıkarmıştı.

Şimdi onların odasına gelmiş, planlarını uygulamak için yardım edecekti Yoongi'ye. Arkasında gizlediği geceliği ortaya çıkarıp yeni yıkandığı belli olan Omega'nın üzerine fırlattığında "Kalk hemen, ilk makyaj yapacağım" demesiyle gerilmişti mavi gözlü.

Kocasının kesinlikle ama kesinlikle tolerans göstermediği bir şeydi makyaj. Kendi annesine bile yasaklaması yetmezmiş gibi evde hizmetçi Omega'lar da makyaj kullanmazdı.

Jimin bir keresinde kullandığında burnundan getirmiş, böylece süslenmeye olmaya merakı tamıyla rafa kaldırılmıştı. Kavga çıkarmaya değmez bir konuydu Yoongi için.

"Emin misin Jimin? Sinirlenecek"

Gözlerini deviren beden sadece süs için makyaj masasının çekmecesine dizilmiş malzemeleri çıkarıp bir şey demeden oturmasını istemişti sabrını basarak.

Çekinerek oturan Yoongi her fırça darbesinde sürekli "Çok sürme. Belli olmasın bu kadar" diye söylenirken hiç aldırış etmiyordu Jimin. İstediği tarzda bir makyaj yapacak, Taehyung'un aklını çelmesine sebep olacaktı fikrince.

"Tamamdır. Şimdi git giy şunu. 10 dakikaya gelecek. Ben kaçayım hemen. Bol şans"

Malzemeleri hızlı hızlı yerine dizdiğinde titizliğin kendine de bulaştığını fark etmek özüne nefret etmesine sebep olurken fazla vakti olmadığından kafaya takmayarak hızlıca işini bitirip odayı terk etmişti.

Elinde gecelikle kalan Yoongi ise kalan son cesaret kırıntılarıyla mürdüm rengi saten şortu ve üstü giymişti hemen. Biraz daha beklerse asla yapamayacağını, pes edip makyajını sileceğini bildiğinden hızlı davranmıştı.

Yatağa oturup stresle bacağını salladığında saate bakmasıyla kapının açılması bir olmuş, kocası odaya gelmişti sonunda. Ne yapacağını bilememiş ayağa kalkarken donup kalan Alfa'ya yutkunmuştu beyaz tenli.

Korkmadığını söylerse yalan olurdu.  Korkusu Taehyung'un tetiklenip kriz geçirmesiydi.

Ki, şoku atlatan beden hızlıca kendisine doğru adımladığında nefesini tutmuş, saten şortu avuçları arasında sıkmıştı gerginlikten.

"Bu ne hal?"

Kahverengi gözlerin sinirden titrediğine şahit olurken başını eğmişti hemen. Fazlasıyla öfkeli görünüyordu Taehyung.

Onun bu öfkesi ilk kez gözlerinin dolmasına sebep olurken daha ağzını açıp cevap verememişken "Git yıka yüzünü. Doğru dürüst şey giyin üzerine" diye çıkışan Alfa ile başını kaldırma gereği duyarak konuşmuştu gözlerinin dolmaması için çabalayan beden.

"Alfa... Ben sadece-"

Ne diyeceğini bile düşünmemişti ki. Boğazına el yapışmışçasına devamını getiremezken bacaklarını sallayarak kendini kontrol etmeye çalışan kocası "Sadece ne?!" diye bağırarak üzerine yürüdüğünde korkudan başını yana eğerek gözlerini sıkıca kapadığında dudaklarını birbirine bastırmıştı.

Ona bu korkuyu yaşattığını hisseden Alfa ne yaptığının farkına varıp irkildiğinde dibine kadar girdiği eşinin çenesini kavramıştı ilk üç parmağıyla.

Principled Jikook/TaegiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin