Sadness

9 1 0
                                    

Hyunjin arkasında duran sevgilisine bakıp durdu. Telefonu cebine koyup ona yaklaştı ve sarılıp saçlarını öpücük koydu.

"ne zaman uyandın bebeğim."

Felix onu itip sinirli gözlerle süzdü ve gözlerini en sonunda Hyunjin'in gözleri ile birleştirdi.

"bir açıklama bekliyorum Hwang."

Hyunjin derin bir nefes alıp Felixe gülümseyerek tekrar yaklaştı. Eliyle karşısında duran sevgilisinin elini kavrayıp öptü. Felix hiç bir tepki vermeyerek ona bakıyordu.

"anlat Hyunjin."

"neyi?"

Felix daha fazla sinirlenerek Hyunjini geriye doğru itip odasına girdi ve kapıyı sertçe kapattı. Hyunjin Felix'in itmesi ile arkaca sedelenmişti. Felix'in girdiği odaya yaklaşıp kapıyı sakince açtı ve yatakta arkası dönük yatan sevgilisinin dibine girdi.

"yarın seninle kahvaltı gidelim öyle konuşalım olur mu?"

Felix dolmuş gözleri ile ona dönüp gözlerinin içine baktı uzun bir süre.

"benden neden saklıyorsun Hyunjin?"

"saklamıyorum. Sonra diyorum."

Felix cevap vermeyip kollarını Hyunjin'in bedenine sardı. "korkuyorum..."

Hyunjin minik bedene daha çok yaklaşıp bir elini onun beline diğerini saçlarına koydu. Güzel kokan saçlarına öpücük koyup sonra daha fazla eğilip dudaklarına öpücük koydu.

"seninleyim Felix. Korkucak bir şey yok."

"kafasını kaldırıp Hyunjin'e baktı. Ellerini onun yüzüne yaklaştırdı. Nazik dokunuşlarla yüzünü okşayıp sonra ellerini boynunda birleştirdi. Hyunjin onun hareketlerini takip edip elini onun belinde hareket ettirdi. Elini Felix'in kıyafetinin içine sokup çıplak belini kavradı. Felix belinde ki soğuk his ile eliyle Hyunjin'in boynunu sıkıca kavradı.

"ne yapmaya çalışıyorsun Felix?"

"sen ne yapıyorsan o?"

Hyunjin gülümseyerek yüzünü onun yüzüne yaklaştırıp dudaklarını birleştirdi. Onun hareket eden dudaklarını daha sert kavrayıp alt dudağını emmeye başladı. Eliyle belinden daha çok çekip diğer eliyle çenesini kavradı. Felix alt dudağında ki hafif acı ile onun üst dudağını dişlemişti. Sert dişleme ile akan kan diline gelince geri çekilip Hyunjin'in dudağına baktı.

"özür dilerim."

Hyunjin gülüp yine ona yaklaştı.
"şşşşh gerek yok." tekrar dudağına yapıştı.

İkisinin özlem ve arzu dolu öpüşmesi devam ederken Hyunjin Felix'in üstüne çıkmıştı bile. Dudaklarını altında yatan bedenin boynunda gezdirmeye başladı. Kendine daha fazla yer açmak için Felix'in tişörtünün uç kısımlarını tutup havaya doğru çekerek çıkardı. Felix üstü çıplak kalınca ellerini Hyunjin'in üstüne yerleştirip onu da çıplak bırakmıştı.

Hyunjin onu daha fazla öperek ve tüm vücuduna izler bırakırken Felix kendini kasıp mırıltılar çıkarıyordu. Hyunjin'in hrr dokunduğu yer yanıyor ve iz kalıyordu. Hyunjin dudaklarını onun vücudundan çekip tekrar onun yüzüne yaklaştı.

"istiyor musun Felix?"

Felix kafasını evet anlamında sallayıp gülümsedi. "evet, sadece seni istiyorum."

Hyunjin sırıtarak onun dudaklarına tekrar yapıştı ve devam etti. İkisi böyle bir süre devam etti. Tutkulu bir şekilde bir olmuşlardı. Hyunjin her dokunduğunda Felix onunla beraber inliyordu.

Kanadı Kırık KuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin