Hyunjin yataktan kalkıp, yerde ki kıyafetlerini giydi. Tuvalete gidip duş almaya başladı. O duş alırken yatakta yatan sevgilisi uyanmıştı.
Kafasını zorla kaldırıp yerde duran kiyafetleri aldı. Kiyafetleri pislenmisti. Dün olanlar. Ofis önü,yatak.... kiyafetleri çamaşır sepetine atıp. Hyunjin'nin dolabını kurcaladı.
Jeongin dolabı kurcalarken, içeri Hyunjin girmişti. Belinde havlusuyla,saç tutamlarından yüzüne akan su damlacıkları... Jeongin'nin aklını durduruyordu.
"Dolabımı mı kurcalıyorsun pamuk şeker?" Diyerek sırıttı. Jeongin gülümseyerek kafasını salladı. Hyunjin yatağa oturup. "Bugün sen giydir bizi." Dedi onu izleyerek.
Jeongin sevinçle dolaba tekrar dondu. "Akşama yılbaşı onun için yıl başı konsepti yapalim." Hyunjin arkasindan " sen ne dersen o pamuk şeker!"
Bir sure sonra Jeongin İkisininde kiyafetlerini hazirlamisti. Kirmizi sweat ve siyah kot giymislerdi. Beraber cift gibi olmuslardi.
"Dun gidemediğimiz yere bu aksam gidelim mi Hwang?" Hyunjin hayır diyemedi. "Jisung ve Minho yu da çağıralım pamuk şeker."
Jeongin telefonunu çıkartıp Jisung'u aradı. "Alo Jisung! Bugün yılbaşı, bir cafede kutlama yapıcaz gelir misin?"
Bir seyler konuşmaya başladılar.
"Minho, Chan ve Changbin de gelicek."Konuşma bittikten sonra telefonu kapattı ve Hyunjin'e doğru döndü.
"Alışverişe gidecem de, kartını verebilir misin Hwang?"Hyunjin elini cebine atıp cüzdanından kartını ona uzattı. "Düzgün kullan Jeongin."
Jeongin elinden kapıp evet anlamında kafasını salladı ve arabadan indi.Hyunjin iş yerine gelmişti. Minho onu odasında bekliyordu. Hyunjin hızlıca odasına girip kapıyı kilitledi.
"Ne konuşucan Minho?"
"Bak bana atar gider yapma. O peçetenin tamamını ağzına sokarım!"
Hyunjin bu tehdidi beklediği için hemen özür diledi. Minho çantadan ajandasını çıkartıp masaya koydu.
"Bugün:yılbaşı çekimi,######## işlerin var."
Hyunjin kabinin içinde hazırlanırken, kulağıyla Minho'yu dinliyordu. Minho çekim için kiyafetleri Hyunjin'e doğru uzattı.
"Bakma sakın! Sapık."
"Hiç işim gücüm yok! Senin iğrenç vücuduna bakıcam."
"Bu vücut için kaç talip var biliyor musun?"
"Ne yazık ki biliyorum. Hepside birbirinden aptal insanlar. 1 tanesi Jeongin!"
"Şhhh! Beni bu kadar kıskanmana gerek yok Minho."
Minho sinirle dışarı çıktı. Kapıyı sert bir şekilde kapattı. Hyunjin, Minho'yu delirtmekten zevk alıyordu.
Hyunjin giyindikten sonra çekim yerine gitti. İş yerinde ki çoğu kişi ona hayranlıkla izliyordu. Minho hariç...
Uzun bir çalışmadan sonra Hyunjin odasına gitti. "Yoruldum ya!" Diye sitem etmeye başladı. Minho'da arkasından gidiyordu.
"Biliyorum ama bugün yılbaşı. Kendine çeki düzen ver... Hoşgeldin 2021!!"
Hyunjin ona dönüp ıyyyy dermişçesine bakıp tekrar önüne döndü. Minho elinde ki düdük ile Hyunjin'nin arkasına sessizce yaklaşıp.
" düdük sesi. Süpriz!!!"
Hyunjin sinirle arkasına dönüp. "Beni öldürmeye niyetlisin!" Diye bağırdı.
"Nerden bildin gızz!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanadı Kırık Kuş
Roman d'amourHyunjin büyük bir modeldi. kendisi ile beraber olan tatli sevgilisi jeongin vardi. 2 yıldan fazla süren bir ilişki vardı. onunla beraber olduğu her dakika çok önemliydi. onu her yerde fotoğrafa çekiyordu... biri daha vardi. sabahlari chef aksamlari...