פרק 26
"בואי נצא היום" דניאל אמר לי תוך כדי שהוא מניח עלי מגבת, נשארו רק שתינו באיזור הבריכה כל השאר עלו לחדרים ישבנו על הריצפה טובלים את הרגליים במים.
"אוקיי... לאן?" שאלתי אותו "את זה תשאירי לי" הוא אמר צחקוק נפלט מפי, "אבל אני צריכה לדעת מה ללבוש" אמרתי מסתכלת עליו והוא מסתכל על המים "מצדי שלא תלבשי כלום." הוא אמר הבאתי לו מכה "תסתום" אמרתי, והוא צחק מבטי עבר למים "את נורא יפה כשאת מובכת" הוא אמר ושילב את אצבעותיו עם אצבעותיי, והחזיק לי את היד כאילו שהוא פוחד שהיד שלי תברח."חוצפן אתה אמור לומר שאני תמיד יפה" אמרתי לו, "אבל את לא" הוא אמר ונהייתי אדומה הבאתי לו מכה לעורף "לך תזדיין" אמרתי וקמתי והתחלתי לרוץ, יודעת שהוא רודף אחרי. אני מאושרת, די הרבה זמן לא הרגשתי ככה. הרגשתי את ידיו נקשרות סביבי "בשמחה עלמתי" הוא אמר וזרק אותי על מיטת השיזוף הקרובה ועלה מעלי. יד אחת שלו תפסה את שתי ידי
מעל הראש שלי, "דניאל אני יהרוג אותך קום ממני"
אמרתי מצחקקת מזל שאנחנו לבד כאן, לא הייתי רוצה לצלק את הילדות של ילד כלשהו. "דניאל אני אצרח שאתה אונס אותי" אמרתי לו באזהרה, "את לא תעזי" הוא אמר מחיוך "הצילו הצי-" הוא שם את ידו השנייה על הפה שלי. "ששש את לא נורמלית?!" הוא לחש מצחקק נשכתי את היד שלו שעל הפה שלי, "את נשכת אותי הרגע?" הוא אמר ובאתי לצרוח שוב, אבל הוא השתיק אותי כשהוא התנפל על שפתי בנשיקה. "דניאל קום כבר אתה כבד" הוא קם ממני ומשך אותי איתו, התחלנו ללכת לכיוון החדר שלנו תוך כדי שאנחנו מריצים בדיחות בינינו.
_________________________יצאתי מהמקלחת, ודניאל נכנס אחריי הייתי לבושה בפיג'מה קצרה. "דניאל אני הולכת להתלבש בחדר של גל" צעקתי לו כדי שישמע אותי "טוב" הוא צעק לי בחזרה. יצאתי מהחדר שלי ושל דניאל, והלכתי לחדר של גל דפקתי על הדלת וג'וני פתח לי אותה. "מה את צריכה?" הוא שאל, "לא אותך זה די בטוח" אמרתי ונכנסתי לחדר רואה את גל מסדרת את המיטה, כשהיא לבושה בפיג'מה ושיערה הרטוב אסוף בקוקו.
"גל אני צריכה עזרה" אמרתי והיא הסתכלה עלי בבלבול, "קרה משהו?" היא שאלה
"לא... לא משהו רע אלה משהו טוב," אמרתי מסמנת לה שג'וני צריך לצאת מהחדר. "ג'וני אכפת לך ללכת אנחנו צריכות לדבר לבד" היא בקשה מג'וני והוא יצא מהחדר, "אני ודניאל יוצאים היום בערב" אמרתי בתרגשות. "דיייי אני בהלם!" היא צרחה בהתרגשות,
"ששש תהיי בשקט" צחקתי "רגע אז אתם יוצאים לדייט אומיגד אני לא מאמינה" צחקנו ביחד, ואז התייעצתי עם גל איזה שמלה ללבוש. "רגע אבל אנחנו אמורים לחזור הביתה היום לא?" היא שאלה "אנחנו כן, פשוט כשאני ודניאל נסיים אנחנו נסע למטוס אני מניחה שאתם תהיו שם כבר" אמרתי מסבירה לגל. "איך אני מקנאה בך, הלוואי ואני הייתי יוצאת לדייט אם מישהו כמו דניאל" היא אמרה תוך כדי שהיא אם הבייביליס מתעסקת בשיער שלי. "את יכולה הוא אוהב אותך גל"
שתינו ידענו על מי אני מדברת, מבטה עבר אליי ראיתי אותה דרך המראה ואז חזר לשקוע בשיער שלי אם הבייביליס.
"אני כבר לא אוהבת אותו אלי," היא אמרה ברוגע משקרת "כן כן מה שתגידי.. שתינו יודעות שאת אוהבת אותו, ושאת יוצאת עם הרבה גברים ומחליפה אותם כמו גרביים בשביל לשכוח אותו, אבל זה לא עוזר לך" היא צחקה במרמור. "אני יוצאת אם הרבה גברים בגלל שאני מחפשת מישהו שלא רק יגיד לי שיש לי גוף פצצה אוו שאני סקסית" היא אמרה וגלגלה עיניים. "את מצאת אותו כבר מזמן" אמרתי, "אלי הוא בגד בי!" היא אמרה "גל מי כמוני יודעת על הטעות הנוראית שלו, אבל הוא אוהב אותך ואם הוא לא היה אוהב אותך, הוא לא היה מחזר אחרייך במשך שנתיים בתקווה שתסלחי לו.."
YOU ARE READING
אהבה פושעת [1]
Romanceמה אם היו רוצחים לכם את הנפש כל פעם מחדש? הייתם שבורים נכון? אז מה אם לא הייתם יכולים להישבר, כדי לא לתת למי שמנסה לשבור אותכם את הסיפוק? ומה אם הבן אדם שהכי חשוב עלי אדמות בשבילך, הפך בין רגע לבן אדם ששבר אותך? מה הייתם עושים? בסיפור הזה הייתה תשוב...