מרידה : אלי ארלנסן

102 10 0
                                    

פרק 25

הנשיקה שלנו הייתה סוערת והוא לא הסכים לשחרר אותי הרגשתי את העיניים של גל, ג'וני, לוקה, עדן, מייקל, וקיארה, שורפות אותי למוות אבל משום מה אני מרגישה שחרור.
אבל אני מסכנת כאן את כולם, אני לא מצליחה להפסיק לחשוב על הרגע שבו רעדתי מפחד בשרותים הוא מצא אותי והקטע הכי הזוי זה שאני הייתי אמורה למצוא אותו, הוא שלח אליי את האנשים שלו, הוא יודע הכול אליי אפילו על הקשר שלי ושל דניאל אבל איך? הפחד אוכל אותי מבפנים ואני מתחילה לשחזר את מה שקרה בדיוק כשהלכתי לשירותים בזמן שאני מרגישה שדניאל מתנתק ממני.

פלאשבק.

אני ודניאל התנשקנו! אני מתלהבת כאילו זו הייתה הנשיקה הראשונה שלנו, הסתכלתי על עצמי במראה של השרותים אני מסמיקה אני חושבת שלא הסמקתי בגללו מכיתה יא'. אני נכנסת לתא השירותים מחליפה לבגד ים אדום שהוא מהמם אני זוכרת שגל הכריחה אותי לקנות אותו. פתחתי את הדלת של תא השירותים אך להפתעתי עמד מולי גבר לבוש בשחור, אם שיער חום הייתה לו אוזניה באוזן ימין וצלקת גדולה בעין שמאל, העין הימנית שלו הייתה בצבע שחור והעין השמאלית בצבע לבן כנראה מתוצאה של הצלקת האיומה בפניו. איך הוא הצליח להיכנס לכאן? יוכל להיות שנכנסתי לשירותים של הבנים? לא אין סיכוי אבל איך דניאל לא שם לב שהוא נכנס? "אפשר לעזור לך" אמרתי בזלזול, "הוא מזהיר אותך כדיי לך לרדת ממנו ולתחיל להוריד פרופיל, אחרת את תשלמי על זה הבנת הוא יודע מי אנשים הקרובים אליך." נמתחתי חשה בסכנה העוקבת אחריי, "סלח לי? כדי לך לעוף מכאן לפני שאני אפוצץ לך את הפרצוף, חתיכת אידיוט הייתי מציעה לך לחשוב פעמיים לפני שאתה פותח את הפה שלך." אמרתי בתוקפנות מנסה לשדר ביטחון ורוגע כדי להראות שהוא לא מפחיד אותי, "כדי לך להגיד לי מי שלח אותך לכאן, אוו שאני אדאג שאתה לא תראה אור יום." אמרתי בביטחון אך לא הרמתי את הקול שלי איני רוצה שמישהו ישמע את השיחה הזו לא לפני שאני יבין במי מדובר. אותו הבחור לחץ על האוזנייה "היא שומעת אותך בוס" הוא אמר, ושמעתי נשימות כבדות מהטלפון שהחזיק בידו. "אני רואה שהפה שלך גדל מרידה" קול מחוספס דיבר מהטלפון הוא... קרא לי מרידה? רק אותו בחור החרוט בזכרוני היה קורא לי מרידה משום שלעולם לא הפסקתי למרוד בו, אותו בחור שהיה אונס אותי יום אחרי יום, אותו בחור שהיה מכה אותי ללא הפסקה, אותו בחור שחנק אותי עד שלא יכולתי לנשום, אותו בחור שגרם לי להכיר בהתקפי חרדה, אותו בחור שבא לי עד היום בסיוטים, אותו בחור הפך את החיים שלי לגיהנום אחד גדול.

אהבה פושעת [1]Where stories live. Discover now