0.4

6.4K 330 75
                                    

Yeni bölümden herkeze selam!

Bana bir şey oldu ha, bölümleri erken atıyorum Maşallah nazar değmesin.

Neyse uzattık yine!

Ig: ediizell_

Bölüme geçebilirsin hanımefendi/beyfendi!

**************

İlahi Bakış Açısı...

Kadın televizyonda gördüğü kişi ile nefret ettiği duygular içinde filizlenmeye başlamıştı.

Tekrar bunu yaşamak istemiyordu. Bu duygulardan ölesiye nefret ediyordu.

Kadın onu bitirmek için elinden geleni yaparken aslında o kişinin yanlış kişi olduğunu bilmiyordu.

Bildikleriyle haraket ediyor ve bildiklerini ortaya koyuyordu.
Aslında bilmiyordu ki bildiklerinin yanlış olduğunu.

Kadının özlem duygusu öfkeden ileriye gidemiyordu.

Ama vardı işte içinde bir yerlerde o korktuğu duygu, vardı. Özlem duygusu..

Ne kadar inanmak istemese de özlüyordu, yanında istiyordu, onun suçu olmadığını biliyordu.

Ama elinde değildi. Öfkesi onu öyle ele geçirmişti ki kendi kızını bile göremiyordu.

Başardı diyordu kendi kendine, kızın başardı. Yaşamayı başardı, kazanmayı öğrendi, nefreti öğrendi...

Kızının ona duyduğu nefret onun öfkesini alevlendiriyordu.

Elindeki kumandayı kaldırıp televizyonu kapattı ve pencere kenarındaki meşeden yapılmış sandalyesine ilerleyip oturdu.

Üzerindeki siyah yün kumaştan oluşan şalını kendine daha da sardı.

Sonra ise gözlerini semaya kaldırdı ve alayımsı bir gülümseme sunup bakışlarını bahçesindeki koca çınar ağacının yanına indirdi.

Eşelenmiş toprağa ve kararmış küçük taşa.

Kadın dudaklarını aralayıp konuşmaya başladı.

"Kızımız başardı... Ada'n başardı, küçük Ada'n..."

🌪️

Serra Demirtaş'tan...

Hastane macerasından tam tamına 6 gün geçmişti.

Bu süre içinde iki iş almıştım.
Yarın ise bir davetimiz vardı.

Bu davet bizim yeni kış koleksiyonumuzun en nadide eserlerinden biri olan Lumiére'nin Matchless parfümlerinin piyasaya sunulmasına açıklık getirecek.

Fransa'da üretilen parfümlerimuz çoğu ülkede de satışta olduğu gibi Matchless da aynı yerlerde satılacak.

O yüzden Türkiye başta olmak üzere İspanya, İtalya, Amerika ve Almanya'da da davetler düzenleneceğiz.

Bu fikir yorucu olsa da başarma iç güdüsü beni çok tatmin ediyordu.

LUMİÉRE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin