6. Bölümden herkeze selam!
Umarım iyisinizdir!Bugün dayımın nişanı var ve eski nişanlısı ile tekrardan nişanlanıyor. Yengem olacak kişi sevdiğim biri aslında sorun etmiyorum. Zaten bana sordular ya PWYSBQWUQO.
Sınır; 90 vote, 50 yorum
Yani bence yeterli bir sınır oldu. Ben sorun etmem yani sınır dolmadıkça size bölüm yok.
Ha bir de bölümle alâkalı olmayan yorumları kabul etmiyorum haberiniz olsun.
Ig: ediizell_
Neyse bölüme geçebilirsiniz bebekler!
***************
17 Yıl Önce...."Baba?" dedi boğuk çıkan sesi ile daha altı yaşındaki Serra.
"Efendim kızım." Deyip gülerek şeker ile ağzını tıka basa doldurmuş kızına döndü.
"Filler uçabilir mi?" Merak ile sorduğu sorusuna babası gülerek cevap vermişti.
"O da nereden çıktı?" Bir yandan ise gülmesini durdurmaya çalışıyordu. Kızının bu halleri onun için paha biçilmez bir hediyeydi.
"Bi masalda görmüştüm." Okumuştum demiyordu çünkü altı yaşında ki o kız okumaktan çok resimlerle ilgileniyordu. Ya da kısaca okumayı bilmiyordu.
"Adı üstüne masal. Böyle bir şey yok. Zaten ne demiştim ben sana masallar olağanüstü olaylardan oluşur ve asla gerçek değildir."
Diyerek Serra'nın burnuna hafifi vurmuştu.
Babasının cevabına tatmin olmayan Serra babasına başını sallayarak ağzının içindeki şekerleri bitirmeye çalışmıştı.
Serra kendini kafasındaki hayal dünyasına bırakırken babası ise sandalyesinin üzerinde kış akşamı eşliğinde kahvesini içiyordu.
Keyifli halleri ise kapının birden açılması ile son bulmuştu.
Babası ayağa kalkarak gelen kişiye baktığında onun karısı olduğunu görmüş ve kaşlarını çatmadan edememişti.
Karısı eve düzgün gelen birisi değildi ve birden gelmesi ise adamın garibine gitmişti.
"Neden geldin?" Adamın sorusu ile kadın umursamaz gözler ile bakmaya devam etti.
"Sana diyorum Elmas."
"Gidiyorum." Kadının cevabı bu oldu.
"Nereye! Zıp pırt gidip geliyorsun!"
Adamın bağırması ile küçük kız korktuğunda adam gözlerini kızına çevirdi. Elini kızına uzattı ve konuşmaya başladı.
"Ada'yı yukarıya götürüp geliyorum bir yere ayrılma!"
Tıslama gibi çıkan sesi ile kadın dudaklarını birbirine bastırdı.
"Ada değil, Serra."
"Ada!"
Adam kızının elini sıkıca tutup yukarıya çıktı. Kızının odasına geldiklerinde bir dizini kırarak kızının boyuna eğildi.
"Anne gidene kadar çıkmak yok, tamam mı?"
Küçük Serra babasına başını sallayarak yatağına ilerledi ve yatağın içine girip gözlerini kapattı. Elleri ile de kulaklarını..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LUMİÉRE
ChickLitHerşeye sahipti oysa, Serra. Varlıklıydı. Kimseye muhtaç bir hayatı yoktu. Tanınıyordu, seviliyordu. Sevildiğini en içten hissediyordu ama.. tek bir eksiği vardı. Aile.. Babaannesi onu büyütmüş olsa bile hep bi tarafı buruktu onun. Peki ya bir ka...