Kafes

682 43 114
                                    

Sa gençler bu ilk ficim ona göre eleştirin

☆☆☆☆☆

11/05/2023

Cbden
Rüyamda en iyi noktasındayken jisungun tiz çığlğını duymamla uyandım. Aşşağı inip baktığımda jisungu gıdıklaya bir adet minho görmem bir oldu. Kimseye çaktırmadan eşyalarımı alıp kendi evime gittim.

Eve geldiğimde korumalarıma üst kattaki odama birkaç gün önce aldığım yatağı da yerleştirmelerini söyledim. Evet bu gün büyük gündü. Arabama atlayıp mekana gittim.

Mekana geldiğimde birsürü çocuk vardı. Görünen birini kestirip onun kafesinin yanına doğru ilerledim.

+bu kaç dolar?

-10.500

+tamam alıyorum
Diyip adama parayı uzattı. Adam hemen saymaya başladi.

-fazla vermişsiniz

+fazlası kalsın.
Deyip kafesi alıp çıktım. Çıkmadan önce çocuk hakkında bilgi aldım. 18 yaşında Yang Jeongin isimli kişiyi seçmişim. Arabaya geldiğimde arka koltuğa yerleştirdim kafesi. Arabayı çalıştırıp eve doğru sürdüm. Eve geldiğimizde arka koltukta uyuyan bir jeongin beklemiyordum.

Kafesin sarsılmasıyla gözlerini açtı. İçeri girip odamıza kafesi bıraktım.

Kafesin kapağını açınca yavaşça çıktı. Kuyruğu ve kulakları çok tatlı görünüyordu.

+ben Seo changbin. Senin yeni sahibinim.

-beni biliyorsun zaten.
Diyip mutfağa doğru ilerledi. Ben de peşinden gittim.

+aç mısın?

-Evet.

+ne yemek istersin?

-sadece biraz ramen

+Tamam
Dedim ve aşçılara söyledim. Belimde hissettiğim kolları ile arkamı döndüm.

-teşekkürler hyung

+rica ederim
Ramenler hazır olunca yemek masasına geçip yemeğe başladık.

+anlat bakalım kendini

-18 yaşındayım alışverişe bayılırım. Film izlemeyi de severim. Bu kadar

+tamam az sonra alışverişe gidelim mi?

-olur teşekkürler hyung. Ama benim bundan başka kıyafetim yok ki

+bende sana olacak bazı kıyafetler var onları veririm.

-hyung ben bitirdim.

+bende.hadi sana kıyafet bakalım

Üst kata çıktık. Jeongin için ayırdığım kombini dolabımdan çıkarttım ve ona uzattım

+bu nasıl güzel mi

+bu nasıl güzel mi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kombin bu

-hyung bu çok güzel. Ayrıca sen ned3n böyle bir kombin aldın ki bahçe sen bunu gitmezsin

+hoop orayı karıştırma. Sen giyin ben odadan çıkayim

Diyip odadan çıktım. Jeongin giyinince yanıma geldi. Beraber arabaya binip bildiğim bir AVM ye sürdüm. İçeriye girip bir sürü kıyafet aldık. Spiderman filmine girmek için sinema salonuna doğru ilerledik.

+biz spiderman filmi için 2 tane bilet almak istiyoruz.

-1 adet bilet kaldı yine de almak ister misiniz?

+tamam alalım diyip bileti aldık. Filme 20 dakika vardı. Jeongin sanki birşey sormak istiyormuş gibi bakıyordu.

+ne soracaksın?

-hyung nereden bildin

+bilirim ben sen sor ne soracaksın

-tek koltuğa nasıl oturacağımızı soracaktım

+gidince görürsün.
Dedim mısorları alıp salona doğru yol aldık. Ben koltuğa oturunca jeongin de kucağıma çektim. Jeongin biraz şaşırsa da birşey demedi.

Dilimin en aksiyonlu sahnesinde kasıklarımda  bir hareketlilik farkettim. Ardından jeonginin bana doğru sokulduğunu gördüm.

+bebeğim uyuyor musun

-hyır hyung ama uykum geldi.

+eve gidebiliriz istersen

-gerek yok hyung

+jeongin saçmalama resmen ayakta uyuyorsun
Dedim. Ve kucağıma alıp arabaya doğru ilerledim. Arabaya vardığımızda uyuduğunu farkettim.arka koltuğa yerleştirip eve doğru sürdüm.

Jeonginden

Uyandığımda hyungumun kucağında değildim. Aşağıdan sesler geliyordu. Aşağı indiğimde hyungumun televizyon izlediğini farkettim. Hemen kucağına oturdum v edilmiştir izlemeye başladım.

-bebeğim bu sana göre değil.

+olsun hyung, boşver izlemeye devam edelim dediğimde esnemeye başladı.

+hyung uykun varsa yatalım

-hadi gidelim.

Dediğinde televizyonu kapattık ve beni hiç indirmeden yatak odasına doğru ilerledik. Beni yatağıma kendisi kendi yatağına yattı.

+iyi geceler hyung.

-iyi geceler güzelim.

✩✩✩✩✩

Nasıl oluyor? He bide eşcinsel konusunu neden değiştirdiğimi bışverin.

Sizi seviyorum😘

My Fox -{Jeongbin}-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin