OMayGöt

182 16 129
                                    

Selaaaaaaaam! 644864864846484654648448468464 yil sonra tekrar Ben. Nesilsiniz Ben her hafta imanliyim(cb sikmezse). Changbininpipisi icin yasiyorum. Son bolume hatirlamiyotum biras değişik olabilir KB.

♡♡♡♡♡

Yine her zaman oldugu gibi uyandim. Belli ki cb hyungum benden once kalkmis. Ben de hemen assagi inip hyungum a sarilmistim. But gun evde Kim senin olmadigini yeni dark ediyorum.

Hyungum kahvaltiyi hazirlamisti. Sofraya oturup yemeye baslaidk. Yemek let muqemmeldi. Resmen cbye yendiden Asik olmustum.

Yemek bittiginde sofrayi toplayip ust kata cikmistik. Ben telefon oynuyordum O da tv izliyordu. Bi sure sonra beni izlemeye basladi.

+hyung neden beni izliyorsun?

-cok guzelsin.

+tesekkur ederim.

-☺︎

Bir sure sonra dus almaya karar vermistik. Ben de gelecek time tabiki. Dus alip ciktik. Telefon oynamaktan sikildigim zaman hyungum a sordum.

+hyung Ben markete gidebilirmiyim?

-neden?

+cunku abutcubur alacagim.

-tamam guzelim Ben Sana para vereyim git al gel.

Para verdikten sonra navigasyonu acip ilerlemeye basladim. Kaldigimiz ev yerlesim yarlerine biraz usakti. Ama message 10 dakikalikti.

Navigasyon beni issiz bir sokaga getirmisti. Arkamda biri vardi. Beni takip ediyordu. Yardim istryebilecgim kimse youth.

Adam resmen dibime girmisti. Cebinden birpecete cikartip agazima tutmustu. Cok gecmeden gozlerinden karar Maya baslamisti.

Gozlerinden acdigim da karanlik bir odadydim. Korkuyordum. Iceri biri girmisti. Isigi acti. Yuzu maskeliydi taniyamiyordum.

-sonunda gozlerinden actin KUCUK tilki. Bir an oldun sandim.

+ne istiyorsun benden? Birak gideyim!

-oh sakin ol KUCUK tilki. Sadece biraz OYUN oynamak istiyorum.

+nassl bir OYUN?

-oynayinca gorursun.

Adam bana yaklasmaya baslamisti. Ceplerime bekiyordu.

+ne ariyorsun?

Cevap yok.

+ne ariyorsun birak yardim edeyim

Yine cevap yok.en sonunda beni birakip karsima bir sandals koydu.

-simdi kendini tanit KUCUK tilki

+neden?

Cebinden bir bicak cikartip bana dogru tuttu

+tamam.ben yang Jeongin. Ailem yok, sadece bir hyungum var. But kadar

-Kim O hyungum diye bahsettigin kisi?

+beni O korkunc yerden Alan kisi.

-ona cok mu guveniyorsun?

+evet.(Changbininpipisi Sana gelsin)

-tamam bu kadar yeter

Arkana gecip gozleri mi bagladi. Beni bir here dogru goturuyordu.
Gizlerimi cozeu. Burada bir suru iskence aleti vardi.

-simdi seninle OYUN oynayacagizz
Duvardaki aletleri inceledi. Bir bicak alip ustumu cikardi. Karnima ve sirtima bicak last ciziklar atiyordu.

Ben cigliklar icinde elime bagli Olan iplerden kurtulmaya calistiyordum. Bir ise yaramiyordu. Depinmee devam ediyorum.

Sonunda Adam cekildi. Her yerimden kan akiyordu. Girip bir beyzbol sopasi Aldi. Karama, kollarima, bacaklarima ve bicakla cidigi yerlere vurmaya basladi.

Etra find an zaten kan akiyordu, bir de us tune morluklar eklendi. Her yerim agriyor, aciyordu. Keske Tek basima markets cikmasaydim. Umarim hyungum olmadigini dark etmistir.

Yavas yavas bilincimi kaybediyordum. Gozlerim kapaniyot heryer karariyordu. Sonunda derin bir karanliga battim.

Keske hic hyungum birkmasaydim. Keske hic O markets gitmesetdim. Keske hicbirini yapmasaydim. Su an hyungum until yaninda olmayi dilerdim.

Lanett gozlerim yine aciliyordu hayir biraz daha iskence ye dayanamam. Bir dakika Ben nerdeyim? Sanirim digging gerceklesti yaninda hyungum var.

Umarim bu bir ruya degildir. Hyungum uyandigimi dark etti ve saclarimdan optu.

-gunaydin sonunda uyandin bir an oldun sandim.

+gunaydin hyung dedim. Ve hemen kalkip ona sarildim. Sarildigim anda toz oldu ve gitti. Saka mi bu? Umarim ruyadir. Gozumden bir Yas suzuldu.

Cb den

Nereye gitmis okbilr bu cocuk? En fazla yarim state donmus olmasi gerekiyordu. 2,30 saat oldu ve Hala ortalikta yok. Hemen adamlarimi cagirdim.

10 dk ya konumunu bulduk. Yakima 7 koruma alip Yola ciktim. Aldigimiz konum yerlesim yerlerine cok uzakti. Aptal herif jeonginin telefonundaki konumu kapatmamis.

Oraya vardigimizda once iceri Ben girdim. KUCUK bir odaydi. Jeongin baygindi. Hemen onu alip ciktim. Alabama koyfum jeongini. A family aradim hiçbir yerde yoktudonmri donmeye karar verfik arkami donecekken arkamdan bogazimi sikti.

Arkaya Tekme attim. Adam here dustu. 4 kea ates ettim. Oldgunu anladigimda Ben de araba ya bindim eve gidiyorduk. Jeongin aglamaya baslamisti. Onu nazikce uyandirip sarildim.

Jeongin den

Uyandim. Yaninda hyungum vardi umarim bu ruya degildir. Ben sarlmafan direk O sarildi. Ruya degilmiss. Tek istedigim eve gitmekti. Oyle de oldu.

♡♡♡♡♡

En son 400 kelime fln yazcaktim... 640 kelime olmus AMK neyse deigim gibi Changbininpipisi icin yasiyorum. ♡♥︎♡ 1 yil olmus volume atmayali aq neyse yeni yiliniz mutlu olsunn
(

Yorum at in ol Kumasi eglenceli oluyorr)

My Fox -{Jeongbin}-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin