Sa gençler nabeeeer. Şimdi bu bölümde süprizli kişiler yapmak istiyorum ama mutlu olmicaksınız. Çok uzattım bölüme gçrlim.
♡♡♡♡♡
Bu gün ilk ben kalktım. Çok şaşırtıcı. Hemen yataktan kalktım ve elimi yüzümü yıkadım. Şimdi sıraa arsızlıkta. Changbinin kucağına çoktım ve dudağını öptüm.
+prensim kalkmayacak mısın artık?
-sanada günaydın güzelim.
+hadi kalk bişiler yapalım.
-tamam.
Üstünden kalkmama izin vermeden direk beni kucağına aldı ve aşağı indik kahvaltıyı hazırlamıştık ve masaya oturıncaya kadar kucağından kalkmadım. Napıyım rahat işte.
Yemeği yedik ve geçen aldığımız oyunları oyndaık. Sonunda sıkılıp dizi izlemeye başladık. Romantik komediydi. Tabii ki olmaz sa olmaz yine onun kucağında filmi izledim.
Film hala bitmemişti ve ben çok sıkılmıştım. Birazcık oyun oynasam bence bir sorun olmaz. Kucağında olduğum kişiye sürtünmeye balladım. Bunu biraz geç fark etse de televizyonu kapattı. Beni öptü ve geri çekildi.
+hyuuung canım sıkılıyor. bişeyler mi yapsak
-ne gibi mesela
+mesela jisunglarla buluşa biliriz
-mantıklı hadi onları arıyalım.
Changbin minnoşum ve diğerlerini aramış hepsinden onay almıltı. Daha gitmelerine 1 saat vardı. Birlikte duşa girdiler. Olmazsa olmaz birlikte parkı söylğyorlarfı. Daha sonra duştan öoktılar.
Üstlerini giyindiler ve aksesuarlar taktılar. Jeongin hafif bir makyaj yaptı.
Cb nin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Fox -{Jeongbin}-
FanfictionKim bir tilki çocuğa sahip olmak istemez ki? . . . Ship Jeongbin Yan shipler Chanmin Minsung Hyunlix