Selaaam özlediniz mi benii? 14 Şubat'ta telefonum yoktu 2 gün önce geldi telefonum. Şimdi gecmiş 14 subatın bölümünü atıyorum. İyi okumalar
♡♡♡♡♡
Jong'dan
Şu an dünyanın en kötü günü olabilir. Durum en başından anlatıyım. Sabah uyandım ki yanımda sevgilim yoktu. Evde her yarı aradım ama her neredeyse bulamadım. Ne aramalırıma cevap veriyor ne mesajlarıma cevap veriyordu.Şimdi kendime kahvaltı hazırlayacaktım. Kapı çaldı. Gittim ve kapıda changbini gördüm. Hemen boynuna sarıldım. Elinde bir sürü poşet vardı. Şüpheli.
+sevgilim nerdeydin? evde seni göremeyince üzüldüm.
-bu gün sevgililer günü. hazır sen uyuyorken ben de gidip birşeyler alayım dedim.
+ben çok acıktım. Hadi kahvaltı hazırlayalı-
-gerek yok ben dışardan aldım.
+seni çok seviyorum bunu biliyorsun değil mi?
-ben de güzelim
+şimdi kahvaltı yaplım
Aşşağı indiler ve poşetleri tek tek açtılar. Poşetlerden kahvaltı paktei, bir sürü atıştırmalık, sevgili bilekliği, sevgili jengası ve twister çıkmıştı.
Kahvaltı paketlerini açtılar ve yemeye başladılar. Yemekler bitince etrafı topladılar. Birlikte güzel bir duşa girdiler. Jeongin koltuğa oturup tv izlemeye başladı.
Changbin jeonginin dalgınlığını fırsata çevirip salonun ortasından yatak odasına kadar bir sürü hediyeler dizdi. Yatak ofasını gül yaprakları ve kırmızı kalplerle süsledi.
Jeongin sonunda televizyonu kapattı. Bir de ne görsün? Hediyeleri takip etmeye başladı. Yatak odasına ulaştığında yatakta yatan koca bir bebek gibi görünen changbinin kucağına oturdu.
-beğendin mi süprizimi?
+hayatımda aldlğım en güzel hediyeydi
-ben?
+hani sen almak beni
-haa doğru benim aldığım en güzel hediye sensin güzelim
+:)
Jeongin ona verilen hediyeleri açmıştı. Hepsi birbirinden güzel, özel hediyelerdi. Sıra gelmişti sevgili jengasına. İkisi beraber paketi açmış içinden çıkan taşları dikmişti.
Talimatlatı okuyup oynamaya başlamışlardı. Taş kğıt makası jeongin kaznmış ve ilk taşı çekmişti. Üzerinde yazanı sesli okumuştu
+"2 dakika boyunca sevgilinizin kucağına sürtünün" tamam hadi yaplım.
-zamanlayıcıyı başlatıyorum
+başlar
İkisi de oldıuklar durumdan memnun bir şekilde söylenilene uygulıyordu. Süre bitti, alar çaldı. Jeongin eski yerine geçmiş changbini bekliyordu.
Changbini bir taş çekti ve yine üzerinde yazın yazıyı okudu;
-partnerinin istediğin 4 fiziksel bölğesine dokun.
+hazırım
Changbin jeonginin kalçasını, boynunu, belini ve kuyruğuna dokunmuştu. Jeongin yine taş çekmişti.
+"partneriniz ile en rahat olduğunuz poizyona geçin." geliyorumm~
Jeongin changbinin kucağına çıkmış başını göğüsüne yaslmış kalp atışlarını dinliyordu. Changbin ellerini küçüğü nün vücuduna dolamıştı. Birkaç dakika daha bekleyip oyuna döndüler.
-gözünüzü bağlayıp partnerinizin seçtiği yerleri yalayarak bilmeye çalışın.
Jeongin changbinin gözünü bağladı ve söylenilen şeyleri yapmaya başlafı.
-boynun mu?
+evet
-bacağın?
+evet yine doğru.
-burnum mu?
+hepsini doğru bildin.
Dedi ve changbinin gözlerini açtı. Changbin ilk yeni doğmuş bebek gibi gözlerini kırptı sonra jeongin piç gülüşü attı.
Jeongin çekerken bu sefer kule devrilmişti. İkisi birlikte güle oynaya etrafı toplamıştı. Bu sefer twister oynama başlmıştı.
-sağ ayak sarı
+sol el mavi
-sol el kırmızı
+sol el kırmızı
-sağ ayak yeşil
+sol ayak mavi
-ağhhhhh
sonuç olarak changbin devrilmişti. Jeongin ona gülerken changbin ise jeongine gülüyordu. Yine etrafı topladılar akşam olmuştu . Yemek hazırlamak için mutfag gittiler.
+ramen yiyelim mi?
-nasıl istersen güzelim.
Ramen leri hazırlamış yemeye başlamıştık. Ramen leri bitince mısır patlatıp filim izlemeye gittik. Seçtiğimiz film korku filmiydi.
Ekrana her jumpscare geldiğine jeongin direk mısırlara odaklanıyordu. TV'den çığlık sesleri yükseliyordu, jeongin gittikçe changbin yaklaşıyprdu. Filim son hızla ilerliyordu, mısır az kalmıştı.
Filim bittiğinde ışıklae açıldı. Şu an son pozisyon jeongin changbin kucağında changbin sokulmuş onu izliyordu. Changbin ise küçüğüne kollarını sarmış ayrılmasını engelliyordu.
Changbin jeonginin hiç indirmeden yatağa götürüp yatırdı ve kendisi de jeonginin yanına yıkıldı. Çiftimiz birbirine sarılaeak uyuyordu.
☆☆☆☆☆
Selaaam! Yine bir bölüm sonu :( neyse yarın ve ya az sonra bir daha bölüm atarım herhalde. Kendinize iyi bakın bayy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Fox -{Jeongbin}-
FanfictionKim bir tilki çocuğa sahip olmak istemez ki? . . . Ship Jeongbin Yan shipler Chanmin Minsung Hyunlix