bolum iste aq (m)

220 10 84
                                    

Sa gencler. Nbr. Olaylar olaylar. Simdi Ben kararsiz kaldik ve cbye sordum Yap dedi O yuzden bu bolumu smut 😋. Ilk kez smut YAZIYIM pls 🙏 NASIL YAZDIGIM I elestirin. Hadi volume gecelim. AZ once bana bir mesaj geldi size patlayabilirim KB. Asiri sinirliyim. Lütfen smut sessizliği olmasın

✩✩✩✩✩

Bu gun acidan kivranarak uyandim. Neden mi? Bu hafta kizginliga giriyorum. Cok kotu hissediyorum.yan taraftaki bos Alana baktim. Be Ara gift kisilik yatagta gectik? Neyse changbin haka uyuyirdu. Ban sariliyordu...

Istemsizce çikolata kokulu feromonlarimi salgiliyordum. Changbin Kikuyu farketti ve yavas can gozlerini acti.

Cb den askoo

Evet biliyordum. Bu gun jeongin kizginliga giriyordu. As Linda bunu jeongin aldigim magzadan ogrendim. Dün ise benden başkasıyla olmasını istemediğim için çıkma teklifi ettim. Ama evet hala ondan hoşlanıyorum.

+gunaydin bebegim. Iyi misin?

-gunaydin hyung. E-evet iyiyim.

+emin misin?

-evet

Jeongdan

Aslında yalan söyledim hiç iyi değilim. Deliğim yanıyor. Hemde deli gibi. Aşağı kahvaltıya indim. Her zamanki gibi hazırdı. Sevgilimin arkasından sarıldım. O da sarılmama karşılık vermişti.

Bir sandalye çekip oturmuştu. Sonra beni kucağına çekmişti. Bir kendi yiyor bir bana veriyor. Bu çok hoşuma gitmişti. Kahvaltımızı bitirip üstümüzü değiştirdik, dişlerimizi fırçaladık ve dışarı çıkmaya hazırlandık.

Dışarıya çıktık dolaştık eğlendik. En sonunda oyun salonuna gitmee karar verdik. Bir araba yarışı bulup oturduk. oynamaya başlamadan önce

+hyung bahise girelim 3 tür yenen diğerinin istediğini yapsın

-tamam ne istiyorsun?

+ben evde söyleyeceğim

-tamam eğer ben kazanırsam günün diğer yarsında seni kelepçeyle dolaştıtıcam.

+tamam anlaştık

Oyun son gaz devam ediyordu. (Sizce kim yenecek?) şu an 1-1 gidiyordu maç. Changbin öne geçiyordu. Jeongin ona yetişiyordu. Ve son türü changbin kazanmıştı. Changbin istediğini alıp jeongini kelepçe lemi şti. Biraz daha oynayıp eve gitmişlerdi.

+HYUUUUUNG YARDIM EDER MISIİİN?

-GELİYOR UUUU M

jeongin kelepçeli olduğu için üstünü değiştiremiyordu. Bu yüzden sevgilisini çağırmak zorunda kalmıştı. Sevgilisi ile üstünü değiştirmişti. Changbin üstinü değiştirirken jeongin onu izliyordu. Çok etkilenmişti.

Yine en azdırıcısından feromonlarını yanlışlıkla salgılamaya başlamıştı. Changbin kokuyu alıyodu ve kendini tutmaya çalışıyordu. Ama belli ki başaramamıştı.

Changbin azmaya, terlemeye ve kızarmaya başlamıştı. Jeongin ne yaptığının farkında değildi. Changbin aşağı inip tv izlemeye başlamıştı. Jeongin onun peşinden gelerek sevgilisi ile tv izlemeye başlamıştı.

İşte başlıyoruz

Changbin dayanamamış ve jeongini kucağına almıştı. Jeongin altındaki sertlikten rahatsız olup kuyruğunu changbinin kadıklarına doğru sürtmeye başlamıştı. Changbin sonunda pes edip jeongin dudaklarını öpmeye başlamıştı.

Bu öpücüğün sonun nereye gideceğini ikisi de iyi biliyordu. Jeongin arsızca altındaki şişli sürtünmeye başladı. İkisi de inliyordu. Changbin jeongu alıp üst kata, yatak odalarına çıkardı. Changbin jeongini, jeongin changbini soyuyorduİkisi de cıbıldak kalınca jeongin yine changin kucagina cikip surtunmeye basladi. Changbin jeongini durdurdu.

-ikimizin de caninin yanmasini istemeyiz degil mi?

Changbin penisine ve jeongin deligine kayganlastiriciyi surdu. Changbin jeongini yatirdi ve yavasca icine girdi. Jeongin sonunda gelmeyen inlemelerini changbin sunuyordu. Changbin Jeongin in alismasi icin birka  dakika hareketsizce jeongini icinde bekledi. Jeongin alistigini belirtmek icin zevk alircasina inledi.

Changbin Jeongin in icine koklemisti. Ikisi de bundan zevk aliyordu. Changbin gel gitlere baslamisti. Changbin O kadar hizli davraniyordu ki jeongin yatakya ucarcasina savruluyordu.

+changbin-ah gelecegim

-gel guzelim

Jeongin changbini Karenina dogru bosalmisti. Changbin ise jeonginin icinde biraz daha gel git yapip jeonginin ivini beyaza boyamisti.

TABI ki bu jeongin yetmemisti sevgilisinin us tune cikip peninsini icine almisti. Jeongin deli gibi inliyor ve daha da hizlaniyordu. Birkac tur daha yapip yorgun dusmuslerdi.

Changbin kalkip jeongini kucaklayip banyoya goturmustu. Changbin suyu sicak ayarliyip jeongini suyun altina sokmustu. Jeonginin icine bir parmagini gonderip icini temizlemeye baslamisti.

Jeongin hosuna given miriltilar cikarmisti. Ikisi de durulanip kiyafetlerini bile giymeden yatagta gecip yatmislardi.

+iyi geceler hyung

-iyi geceler guzelim

✩✩✩✩✩

Ehe ehehhehehehhee sey lan uyandim AMK. OKUMAK GIBI DEGIL MISS. SEYSE SARJIM 31 EHEHEH bu bolumu Changbininpipisi icin YAZDIM. Seni seviyorum askm♡♥︎ Hadi iyi geceler

My Fox -{Jeongbin}-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin