hamburger (puhahahaha)

224 18 141
                                    

Sa gencler nbr gorusmeyeli iisinizdir umarim ve Ben ing klavyeye gectim bravo bana 🥳🥳 nys Hadi volume gecelim.

☆☆☆☆☆

Y

ine sabah herzaman oldugu gibi uyandim ve gunluk rutinimi yaptim. Assagi indie ve cb hyunga selam verdim.

+gunaydin hyung

-gunaydin guzelim

+bu gun bisiler yapalim mi?

-ne gibi bisiler?

+bizimkinlerle havuza gidebiliriz

-once yemek
Dedi ve masanin resmen us tune atladi.

+hyung yavas

-acum Ben ac ac . Tabi tik AC in halinden be alar?

+gel beni ye hyung

-tm gel buraya

Diyip benim de ustume atladi. Iki kolumu tutup basimin ustunde koydu. Yemen sonra karnimi isirdi.

+aaaah hyung karnimi birak

-Sen kasindin bikere deri ve birdaha isirip birakti.

+hyung git yemek ye

-tm congin kizma

Diyip yine ustune atladi(yanlis analamayin masanin us tune atladi) beraber yemek yedik. Cb ayi gibi yerken Ben sakin sakin yiyordum.

-bizimkinlerle sordum gelmeyeceklermis. Bizim arka bahcedeki havuza girebiliriz.

+olur da neden gelmiyolarmis?

-isleri farm is

+tm hyung Hadi gidelim.

Hazirlanip bahceye indiler falann fln.

Yaklasik bi saat yuzdukten sonra usuyup kurulanmaya karar vardik.(dayamadi mercy etmetin)

-guzelim

+efm hyung?

-Sen hic hamburger yedin mi?

+hayir hyung

-siparis edelim O zaman.
Dedi ve getirden siparis etti. Ben telefonum ile oynarken hizlica gelmisti yemk.

Ben cb in kucag8na ciktim.

-ac agazini kocaman
Agazimi acdigim gibi agazima herself tikstirdi. Boguluyordum AZ daha.

+hyung boglyrm

Sirtima service vurmasi ile oksurugum gecmisti. Hamburgeri yiyip bitirince yatagta telefon oynamaya basladim.

Farkettim ki Ben sanirim ondan hislanmaya baslamisim. Gozleri sackari elleri heryeri muqemmeldi. Keske onu terror opebilsem.

+Hyung be yepiyorsun?

-banyoya gircem gelecek misi?

+olur dur hazirlanayim. Died I'm ve soyunup yanina gittim. Banyoya gectik. Suyu ayarladi ve cikintili here takti. Saclarim iyice islaninca sampuan sikti ve kopurttu.

O bunlari yaparken Ben onu izliyordum. O muazzam gornuyordu. Onu izledigimi fark etti ve gulmeye basladi.

+hyung ne guluyorsun ya dalmisim.
Dedigimde katila katila anirmaya basladi.

-tm tm inandim.

Kendi saclarini da kopurtup suyun altina gecti. Ilk benim sonra kendisinin saclarini duruladi. Suyu Japan havluya sakildi ve cikti.

O bunlari ya park and ban Hala onu izliyordum. O ciktiktan sonra kendi me gelip Ben de havluya sarilip ciktim.

Ustumu giyinip assagi indim. Baktim ikimizin yaptigi pasta in kalanini yiyordu. Yanina gecip Ben de yemeye basladim.

-during once senin sacini kurutalim

+tm hyung

Dedimm ve sac kurutalim makinesini cikartip sacimi kurutmaya basladi. Ben tabiki yine onu pur dikkat izledim. CunkuO cok yakisiklaydi.

-ever cok yakisiklitim

+hyung aklimi nasil okudun

-aklimi okumadim gozlerinden belli oluyor
Dedigi anda utancimi saklamak icin basime egdim.

-basini egme sacini kurutamiyorum

+tm hyung

Sac kurutma operasyonu bitigi icin artik pasta yiyebilirdik.

Pastamizi yedik ve yataklara dagildik.

+iyi geceler hyung

-iyi geceler guzelim

☆☆☆☆☆

Sa gencler. Hatirlatsaniza "8 gun oldu artik yb at" diye. He bid3 kesin turkcesen daha cok yanlis cikti. 😔no kuntrolevte bu kadadi ne bakiyon?

My Fox -{Jeongbin}-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin